Geplaatst door Teleperformance

Peter-Harm Schalk innovation director bij Teleperformance Benelux

Zoetermeer, 15 september 2016 – Teleperformance Benelux, marktleider in outsourced customer experience management, maakt vandaag bekend dat Peter-Harm Schalk is aangesteld als Business Innovations Director. Peter-Harm onlangs in dienst is getreden en zal het Business Development team van Teleperformance versterken met een duidelijke focus op het innoveren van dienstverleningsconcepten, voor zowel bestaande klanten als prospects.

“Met zijn ruime expertise en 10 jaar ervaring binnen klantcontact, is Peter-Harm Schalk een aanwinst voor ons Business Development team. Ik heb er het volste vertrouwen in dat Peter-Harm ons gaat helpen om middels vernieuwende serviceconcepten en -producten het portfolio van Teleperformance verder uit te bouwen”, aldus Hans Reuver CCO Teleperformance Benelux.

Peter-Harm is de afgelopen jaren eindverantwoordelijk geweest voor diverse grote labels waarin hij altijd een optimale balans wist te vinden tussen de operationele, financiele en commercieel strategische besturing. De overstap naar een commerciele rol waarin hij zijn operationele expertise kan combineren met zijn ondernemende skills is een unieke combinatie die Teleperformance gaat leiden naar innovatieve en strategische samenwerkingen.

Over Teleperformance
Teleperformance is wereldwijd marktleider in de outsourcing van multichannel klantcontact en contactcenterdiensten. In de Benelux ondersteunt Teleperformance op innovatieve wijze tal van prominente merken met customer care, technische support, retentie, back office en incasso werkzaamheden in zowel de B2C als B2B markt. Dit doet Teleperformance niet alleen door middel van mail, telefoon en chat, maar ook door de integratie met social media. De kracht van Teleperformance komt voort uit een mix van wereldwijde best practices en lokale marktkennis. Hierdoor is Teleperformance in staat zeer effectieve, op de markt toegesneden innovatieve adviezen en oplossingen te bieden, met als doel de klanttevredenheid te verhogen en de kosten te minimaliseren.

Wereldwijd opereert Teleperformance in 65 landen met ruim 190.000 medewerkers. Teleperformance staat via haar partners in contact met 38% van de wereldbevolking.