Geplaatst door Pink Marketing

Pink Marketing (Part of P3) is het nieuwe digitale bureau van Premium Inc. (o.a. Cruyff & Off The Pitch).

Pink Marketing is het nieuwe digitale bureau van Premium Inc. B.V. Het merkenhuis, bekend van onder andere de lifestyle brands Cruyff en Off The Pitch, heeft de ambitie om internationaal te groeien; zowel in verkoopaantallen als naamsbekendheid. Dit past perfect bij de hands-on werkwijze en ervaring van Pink Marketing (Part of P3). Om dit doel te realiseren, zal er een strategie worden uitgewerkt waarbij data en media geïntegreerd worden.

Niels Jadoenathmisier, Performance Marketing Coordinator & Creative Marketer Premium Inc.
“Cruyff en Off The Pitch hebben in de laatste jaren een enorme groei gerealiseerd. Maar de markt staat nooit stil en onze ambitie groeit hierin altijd mee. En dus hebben wij ook dit jaar de missie om binnen het altijd-evoluerende consumentengedrag onze multidimensionale groei voort te zetten.
De groei in merkbinding en doelgroep-grootte, samen met land- en segmentuitbreiding, wijzen op de ontegenzeggelijke potentie van beide merken. Om deze potentie volledig te benutten en onze geambieerde groei te realiseren, zullen wij onze marketingstrategie hiernaar moeten vormen. Wij zijn enthousiast om samen met Pink Marketing te werken aan deze uitdagende missie.”

Rik Slager, Account director Pink Marketing (Part pf P3)
“Premium Inc. B.V. heeft een enorme (internationale) ambitie om het komende jaar de marketingactiviteiten vanuit een duidelijke visie aan te vliegen en te groeien. Dit past goed bij de integrale dienstverlening van Pink Marketing (part of P3). Bovendien was er tijdens de gesprekken direct een klik én vanuit eigen interesse is het simpelweg heel gaaf om voor een merk als Cruyff te mogen werken, waardoor wij met veel plezier en vertrouwen samen naar de toekomst kijken”