Geplaatst door Freshworks

Pitney Bowes kiest voor omnibot Freddy van Freshworks

Pitney Bowes, wereldwijd leverancier van oplossingen op het gebied van e-commerce, verzending, mailing en data, integreert de omnibot Freddy van Freshworks in de volgende generatie SendPro- ® C-series-devices. Pitney Bowes zet Freddy, de onmibot met Artificial Intelligence (AI) in om gebruikers effectiever te ondersteunen via chat-interacties. Dit is de eerste hardware integratie van Freddy na de wereldwijde lancering vorige maand.

Na de integratie is Freddy het eerste contactpunt voor vragen van gebruikers van de Pitney Bowes SendPro C-Series. Zo biedt Freddy bijvoorbeeld bij hardwareproblemen, zoals een papierstoring of een uploadfout, contextuele apparaatondersteuning aan gebruikers om het probleem op te lossen. Op deze manier minimaliseert Pitney Bowes de noodzaak om de klantenservice te bellen. Als blijkt dat er aanvullende ondersteuning nodig is, maakt Freddy automatisch een ticket aan voor de customer support medewerkers van Pitney Bowes.

Freddy werkt samen met andere C-Series-apps om support vanaf het apparaat zelf mogelijk te maken en systematisch vragen te beantwoorden. De omnibot met deeplearning AI-mogelijkheden beantwoordt veelgestelde vragen en stelt oplossingen beschikbaar in eenvoudig te gebruiken en intuïtief ingerichte formats, waaronder video’s, zodat vragen snel en gemakkelijk beantwoord worden.

“De Freshdesk-app van Freshworks helpt ons bij het eenvoudig beheren van customer service tickets. De volgende stap om de customer engagement te verbeteren, is om Freddy te integreren in onze producten. Deze vorm van voorspellende customer service zorgt ervoor dat gebruikers de baas zijn over hun eigen producten en wij tegelijkertijd de klantervaring kunnen verbeteren”, zei Manish Choudhary, senior vice president, wereldwijde SMB-producten en strategie, Pitney Bowes.

“Onze visie voor Freddy is om de kracht van AI naar de eerste contactmomenten te brengen voor een betere service-ervaring. Deze samenwerking met Pitney Bowes vergroot de mogelijkheden van hun alles-in-een-verzendoplossing de SendPro C-series, en maakt serviceverlening voor hun klanten vanaf het apparaat zelf mogelijk”, aldus Girish Mathrubootham, CEO van Freshworks.

Over Pitney Bowes
Pitney Bowes (NYSE: PBI) is een mondiaal technologiebedrijf dat handelsoplossingen levert voor miljarden transacties. Al bijna 100 jaar houdt Pitney Bowes zich bezig met het innoveren en leveren van technologieën die de complexiteit van het goed uitvoeren van handelstransacties wegneemt. Klanten van over de hele wereld, waaronder 90 procent van de Fortune 500, vertrouwen op de nauwkeurigheid en precisie van Pitney Bowes-oplossingen, -analytics, en -API’s op het gebied van e-commerce uitvoering; verzending en retournering; grensoverschrijdende e-commerce; voorsorteringsservices; kantoormailing en -verzending; locatiegegevens; en software. Kijk voor meer informatie over Pitney Bowes op www.pitneybowes.com.

Over Freshworks
Freshworks ontwikkelt een breed aanbod aan SaaS oplossingen om de samenwerking binnen organisaties te vergroten en bedrijven te ondersteunen in effectieve communicatie met zowel klanten als medewerkers. Producten van Freshworks zijn onder andere: Freshdesk, Freshservice, Freshsales, Freshcaller, Freshteam, Freshchat en Freshmarketer.
Freshworks is opgericht in 2010 en heeft haar hoofdkantoor in San Bruno in Californië. Daarnaast heeft Freshworks internationale kantoren in India, Engeland, Australië en Duitsland. Ruim 150.000 organisaties over de hele wereld maken inmiddels gebruik van de cloud-oplossingen van Freshworks. Klanten van Freshworks zijn onder andere: Metro, Siemens, Unicef, Decathlon, Hugo Boss, Teamviewer, Honda, Bridgestone, Toshiba en Cisco. Kijk voor meer informatie over de organisatie op www.freshworks.com.