Geplaatst door ConnectWise

Portland en ConnectWise sluiten distributieovereenkomst

Zoetermeer – 15 februari 2017 – Portland en ConnectWise kondigen vandaag een samenwerkingsovereenkomst aan die Portland in staat stelt de business management solutions van ConnectWise aan te bieden aan managed service providers (MSP’s) in de Benelux.

“Onze nieuwe samenwerking met Portland Europe zorgt ervoor dat we beter in staat zijn om MSP’s in Nederland, België en Luxemburg te bedienen, terwijl wij doorgaan met het vergroten van onze wereldwijde footprint,” zegt David Bellini, President en Managing Director van ConnectWise International. “Portlands commitment aan IT dienstverleners in de Benelux, en hun inzicht in en kennis over de MSP-markt in de regio, zorgen ervoor dat partners die kiezen voor ConnectWise oplossingen kunnen rekenen op top-notch ondersteuning en service op lokaal niveau. We zijn meer dan enthousiast om met het Portland team aan de slag te gaan en kijken uit naar onze samenwerking.”

De ConnectWise business management solutions die vanaf nu beschikbaar zijn via Portland Europe zijn onder andere:

ConnectWise Manage™ – Professional Services Automation (PSA).

ConnectWise Automate™, voorheen LabTech – Remote Monitoring en Management (RMM).

ConnectWise Sell™, voorheen Quosal, – Automation Software voor professionele offertes.

ConnectWise CloudConsole – Cloud Service Management tool.

George van Brugge, CEO van Portland Europe, is van mening dat de oplossingen van ConnectWise perfect aansluiten op het portfolio van Portland. “Portland heeft de afgelopen tien jaar meer dan 1000 IT dienstverleners helpen transformeren van ‘break-fix’ naar een MSP model. Wij zijn continue op zoek naar vendoren die naadloos aansluiten bij ons portfolio specifiek voor IT dienstverleners/MSP’s. Dit vonden we zeker ook bij ConnectWise. De software oplossingen zijn ontworpen om de efficiëntie en winstgevendheid te vergroten, en – net als wij – is het bedrijf echt toegewijd aan het succes van haar klanten. Wij denken dat onze partners zeer verheugd zullen zijn dat we hen nu kunnen voorzien van de oplossingen van ConnectWise.”

Bezoek onze website voor meer informatie over de ConnectWise business management solutions

Over ConnectWise

ConnectWise transformeert de manier waarop technology solution providers hun bedrijf succesvol opbouwen, besturen en laten groeien. De met prijzen bekroonde reeks van software-oplossingen biedt een volledig geïntegreerde, naadloze ervaring aan bedrijven in meer dan 50 landen, en geeft hen de mogelijkheid om hun productiviteit, efficiëntie en winstgevendheid te verhogen. In combinatie met onze niet-aflatende toewijding aan innovatie, ons krachtige netwerk van ideeën en experts, onze ongeëvenaarde passie voor onze gebruikers, en meer dan 30 jaar ervaring, levert ConnectWise software-oplossingen die bedrijven ondersteunt bij elke stap van hun zakelijke reis. Voor meer informatie, bezoek www.ConnectWise.com.