Primera kiest voor Abovo Media

Primera heeft Abovo Media als mediabureau gekozen om vanaf 1 januari 2016 de mediastrategie, -planning en inkoop te verzorgen.
‘Abovo bezit een zeer scherpe kijk op media. Gecombineerd met de aanwezige kennis, onderzoeksdata en pro-actieve handelswijze zullen ze nieuwe inzichten aanbrengen in onze huidige strategie. We zien derhalve zeer uit naar de samenwerking’, zegt Christel Teeuwen-van der Pol, hoofd marketing Primera.
‘Wij zijn er trots op dat we voor een mooi merk als Primera alle mediazaken gaan oppakken, aldus Niels Bruinsma, strategisch directeur van Abovo Media. ‘Primera is een succesvol Nederlands bedrijf met een sterke ondernemersgeest en een filosofie die uitstekend bij ons past. Wij gaan de uitdaging graag aan om het merk en de propositie sterker onder de aandacht van de consument te brengen.’
Coöperatie Primera b.a. is in 1991 opgericht en is een landelijke winkelketen van, voor en door zelfstandig ondernemers. Door de coöperatieve samenwerking staan zij ‘samen sterk’. Deze samenwerking heeft er inmiddels voor gezorgd dat ze de grootste organisatie in de tabak- en gemaksbranche zijn geworden, met meer dan 475 winkels.
Abovo Media is het snelst groeiende onafhankelijke media-adviesbureau van Nederland. Er werken dagelijks negentig professionals. Met een eigen kijk op media levert het fullservicebureau strategische en crossmediale oplossingen aan bedrijven die een mediavraagstuk hebben. Abovo Media werkt onder andere voor Fashioncheque, HG, Autogrill, Koopjedeal, MediaBookers, Basic-Fit en ROC van Amsterdam.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.