Geplaatst door Proximus

Proximus-klanten genieten binnenkort van het grootste datavolume in pack op het krachtigste netwerk

Om beter in te spelen op de verwachtingen van de klant, past Proximus vanaf 1 augustus zijn aanbod aan en verhoogt, voor zowel zijn nieuwe als bestaande klanten, het inbegrepen mobiele datavolume.

Mensen willen meer en meer verbonden zijn, ze delen ervaringen, foto’s en video’s met vrienden en familie, streamen muziek of TV, maken gebruik van HD, of zoeken de snelste route naar een restaurant. Dit alles vertaalt zich in een grote toename van het mobiele datavolume. Klanten zullen meer data nodig hebben in de toekomst en ze willen zich ook geen zorgen maken om hun verbruikte datavolume.

Net daarom trekt Proximus deze zomer het inbegrepen mobiele datavolume drastisch omhoog. Vanaf 1 augustus zullen residentiële klanten met een Mobilus abonnement tot 10 GB krijgen, voor de Tuttimus packs is dit zelfs nog meer en loopt het op tot een verdubbeling naar 20 GB. Voor zelfstandigen en kleine ondernemingen met een Bizz Mobile abonnement of Bizz All-in pack vertaalt dit zich eveneens in een verhoging tot 20 GB afhankelijk van de gekozen formule. Vanaf deze zomer zullen de klanten nog meer unieke momenten kunnen delen met hun vrienden, collega’s of klanten tegen een zeer competitieve prijs.

Het voordeel om zorgeloos data te kunnen gebruiken komt bovenop de reeds bestaande voordelen van de Proximus-abonnementen, zoals het onbeperkt gebruiken van je favoriete App, en van de packs, zoals de keuze van een tv-bundel, het vast en mobiel bellen zonder tellen of sterke garanties voor zelfstandigen en kleine ondernemingen zoals 24/7 bijstand met herstel de dag zelf.

Bovendien zullen de nieuwe datavolumes eveneens gewoon in de hele Europese Unie te gebruiken zijn zonder extra kosten. Je blijft ook genieten van onbeperkte mobiele data voor je favoriete app in de hele EU.

Deze wijzigingen in inbegrepen mobiele datavolume gaan gepaard met een beperkte tariefaanpassing.

Het vernieuwde aanbod ziet er als volgt uit:

Voor residentiële klanten (prijzen incl. BTW):

Mobilus-klanten krijgen vanaf 1 augustus meer datavolume:

• Mobilus S: 50% meer mobiele data (van 1 naar 1,5 GB) voor 15,99 euro samen met 120 belminuten, onbeperkt sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app
  • Mobilus M: 2 GB extra mobiele data (van 3 naar 5 GB) voor 26,99 euro samen met 300 belminuten, onbeperkt sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app
  • Mobilus L: 2 GB extra mobiele data (van 8 naar 10 GB) voor 42,99 euro samen met onbeperkte belminuten, sms’en en data voor je favoriete app

Deze aanpassingen zijn eveneens van toepassing op Mobilus Full Control.

Tuttimus-klanten krijgen vanaf 1 augustus een nog groter voordeel gaande tot een verdubbeling van het datavolume. Dit komt bovenop de andere kenmerken en voordelen van het Tuttimus pack, zoals TV-bundel naar keuze, onbeperkt vast internet of bellen zonder tellen, vast & mobiel:

• Tuttimus: 1 GB extra mobiele data (van 2 naar 3 GB) voor 90,94 euro samen met 120 belminuten, onbeperkt sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app
  • Tuttimus: 5 GB extra mobiele data (van 5 naar 10 GB) voor 101,94 euro samen met onbeperkt bellen, sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app
  • Tuttimus: 10 GB extra mobiele data (van 10 naar 20 GB) voor 115,94 euro samen met onbeperkt bellen, sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app

Voor zelfstandigen & kleine ondernemingen (prijzen excl. BTW):

Bizz Mobile-klanten krijgen eveneens meer datavolume vanaf 1 augustus:

• Bizz Mobile S: 50% meer mobiele data (van 1 naar 1,5 GB) voor 13 euro samen met 100 belminuten, onbeperkt bellen naar vaste nummers en collega’s, onbeperkt sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app
  • Bizz Mobile M: 2 GB extra mobiele data (van 3 naar 5 GB) voor 23 euro samen met 250 belminuten, onbeperkt bellen naar vaste nummers en collega’s, onbeperkt sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app
  • Bizz Mobile L: 2 GB extra mobiele data (van 8 naar 10 GB) voor 39 euro samen met onbeperkt bellen en sms’en, goedkoper bellen naar het buitenland en onbeperkte data voor je favoriete app
  • Bizz Mobile XL: 8 GB extra mobiele data (van 12 naar 20 GB) voor 56 euro samen met onbeperkt bellen en sms’en, goedkoper bellen naar het buitenland en 600 minuten naar de EU en onbeperkte data voor je favoriete app

Bizz All-in klanten krijgen eveneens meer datavolume vanaf 1 augustus. Dit komt bovenop de andere kenmerken en voordelen van het Bizz All-in pack, zoals onbeperkt bellen (vast en mobiel), onbeperkt surfen op kantoor en 24/7 bijstand voor uw zaak met herstel de dag zelf:

• Bizz All-in M: 2 GB extra mobiele data (van 3 naar 5 GB) voor 79 euro samen met onbeperkt bellen en sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app
  • Bizz All-in L: 2 GB extra mobiele data (van 8 naar 10 GB) voor 88 euro samen met onbeperkt bellen en sms’en, goedkoper bellen naar het buitenlanden onbeperkte data voor je favoriete app
  • Bizz All-in XL: 8 GB extra mobiele data (van 12 naar 20 GB) voor 105 euro samen met onbeperkt bellen en sms’en, goedkoper bellen naar het buitenland en 600 minuten naar de EU en onbeperkte data voor je favoriete app

Bizz All-in klanten kunnen Proximus TV toevoegen aan hun pack voor 10 euro extra.

Voor een compleet overzicht van alle voorwaarden en wijzigingen zie www.proximus.be en www.proximus.be/tarievenwww.proximus.be/tariffs.

Bestaande klanten

Deze aanpassingen zullen automatisch toegepast worden vanaf 1 augustus. Proximus informeert zijn klanten per e-mail, SMS of brief over de veranderingen en klanten die hier niet mee zouden instemmen, kunnen hun abonnement op ieder moment aanpassen of opzeggen zonder kosten.

Dit vernieuwde aanbod is het uitgelezen moment voor bestaande klanten, die nog niet kozen voor Tuttimus & Mobilus, Bizz All-in & Bizz Mobile, om over te stappen en te genieten van alle voordelen ervan.

Bovendien blijft Proximus zijn aanbod verder vereenvoudigen en de klant helpen bij de juiste keuze van nieuwe, uiterst interessante en voordelige packs.

Meer info: www.proximus.be