Industry Wire

Geplaatst door Het PR Bureau

Quest en Het PR Bureau gaan samenwerking aan

Amsterdam, 22 oktober 2018 – Het PR Bureau gaat helpen om het braintainment-merk Quest verder uit te breiden. De partijen zien vooral kansen op het gebied van merksamenwerkingen, branded content en events.

Camiel Overgaauw, partner bij Het PR Bureau over de samenwerking met Quest: ‘Ondanks het enorme bereik en de impact van Quest hebben veel merken nog geen goed beeld van de samenwerkingsmogelijkheden. Zowel richting andere nieuwsredacties als richting adverteerders zien we kansen. We zijn trots dat we aan de slag mogen voor Quest.”

Quest, het vlaggenschip van uitgever Hearst, heeft naast het gelijknamige maandblad de uitgaven Quest Junior, Quest Historie en Quest Psychologie. In totaal is Quest goed voor maar liefst 42 verschillende uitgaven in 2018. Met een gemiddeld bereik van bijna een miljoen lezers is Quest het grootste Nederlandse betaalde maandblad na LINDA.

Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur van Quest, kijkt ernaar uit om het merk samen met Het PR Bureau verder te laten groeien: ‘We maken onderscheidende content, vaak met veel nieuwswaarde. Dat willen we verder uitdragen. Daarnaast maken we special editions rond specifieke thema’s en branded content uitgaven in opdracht, onlangs nog voor het Rijksmuseum. Kansen genoeg!’

Over Het PR Bureau
Het PR Bureau ontwikkelt voor klanten verhalende campagnes, die deelbaar en verbindend zijn. Dit gebeurt door een combinatie van professionals, technologie (data, analytics en monitoring) en met gebruik van gedragspsychologische inzichten. Er werken 35 mensen in vaste dienst, naast een netwerk van freelancers in zowel Nederland als België. Klanten van Het PR Bureau zijn o.a. Essity, Harman, Hellofresh, Holland Casino, VodafoneZiggo, Yarden en Zilveren Kruis.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht