Industry Wire

Geplaatst door Reclamefabriek

De Reclamefabriek gaat zelfstandig verder

De Reclamefabriek startte in 2009, onder de vleugels van Roorda Reclamebureau, maar is inmiddels uitgegroeid tot een succesvol middelgroot bureau met een sterke eigen klantenportfolio. Reden voor het bureau om zelfstandig verder te gaan. De leiding van De Reclamefabriek blijft bestaan uit Managing Partners Marieke de Koning, die commercieel verantwoordelijk is en Erik van de Kleut, die de regie heeft over de operationele organisatie.

Marieke de Koning: “Als De Reclamefabriek combineren wij de denkkracht van een reclamebureau met het pragmatisme en de techniek van een studio. Bij ons gaan creativiteit, snelheid en techniek hand in hand. Dat zorgt ervoor dat we goed werk kunnen ontwikkelen waarmee onze klanten slagvaardig hun markt kunnen bewerken. Gebleken is dat dit ook een heel eigen klantenportfolio aantrekt. We hebben een sterke eigen identiteit, een eigen propositie en een zeer efficiënte manier van werken. In de dagelijkse praktijk stonden we al een paar jaar op eigen benen en het voelt voor ons dan ook als een logische stap om nu echt zelfstandig verder te gaan.”

Om de zelfstandigheid ook fysiek te markeren, verhuist De Reclamefabriek eind november naar een nieuwe, grotere locatie op de Helicopterstraat in Amsterdam.
De Reclamefabriek werkt o.a. voor Aldi, Bakker Bart, Simpel, Albron, Johma Salades, Katja Fassin, Canal Company, De Banketgroep, Olympia Uitzendbureau, Mediq Medeco en Iittala.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht