Redhotminute neemt Erik Klaassen als Regisseur in dienst

Full-service internetbureau Redhotminute heeft Erik Klaassen aangesteld als Regisseur. In deze functie is Klaassen sparringpartner voor zowel klanten als collega’s en geeft hij strategische en creatieve sturing om het beste te halen uit projecten. Op deze manier helpt hij de kwaliteit van online marketingprojecten en de dienstverlening te waarborgen. Klaassen is vanaf juli in dienst.
De nieuwe functie is het gevolg van de onlangs door Redhotminute ingevoerde Scrum-methode. Deze werkwijze zorgt ervoor dat teams flexibeler, efficiënter en doelgerichter kunnen werken. Dit met als doel de resultaten van projecten op korte en lange termijn verder te verbeteren. Klaassen schuift vanaf het eerste moment aan bij projecten, om samen met de klant bij ieder vraagstuk een passende oplossing te vinden. Gemaakte plannen worden vervolgens door het team uitgevoerd in samenwerking met Klaassen.
Eerder werkte Klaassen als interim marketing manager voor organisaties als Praxis, TomTom, Kawasaki Motors Europe BV en Philips. Hier heeft hij online marketingprojecten geïnitieerd, begeleid en gerealiseerd. Hierbij was hij verantwoordelijk voor onder andere het geven van strategisch en creatief advies, het ontwikkelen van concepten en het realiseren van websites en creatieve online campagnes.
“Door mijn ervaring als interim marketing manager ben ik gewend om bij projecten zowel de breedte te overzien als de diepte in te gaan en dat is precies wat ik ook bij Redhotminute doe”, zegt Klaassen. “Nieuwe klanten verrassen en bestaande klanten nog blijer maken, daar sta ik voor.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.