Relatieplanet wint vijf jaar op rij datingwebsite van het jaar verkiezing

Amsterdam, 14 november 2013 – Datingwebsite Relatieplanet.nl is vanavond in The Harbour Club in Amsterdam voor de vijfde keer op rij uitgeroepen tot de populairste datingwebsite van het jaar. Dit jaar brachten ruim 864.000 mensen voorafgaand aan de Website van het Jaar Awardshow hun stem uit. De website van het jaar verkiezing is een initiatief van Metrixlab.

Waar andere datingwebsites dan Relatieplanet enorme budgetten aan marketingcampagnes besteden, is het datingsite Relatieplanet die zich continue weet te onderscheiden als een nuchtere, veilige en toegankelijke datingwebsite. Bijzonder is de klantenservice en het feit dat er de meeste singles staan ingeschreven. “We bedanken iedereen voor het uitbrengen van hun stem voor datingwebsite van het jaar 2013. Na de viering van ons tienjarig bestaan en de viering van ons 200.000 liefdeskoppel is deze prijs als een kers op de taart. We vinden het fantastisch dat zoveel singles voor onze website hebben gekozen en dat maar liefst vijf jaar op rij. Het is een enorme waardering voor de inzet van alle medewerkers binnen onze organisatie.”, aldus Ralph Kattenbeld, communicatiemanager Relatieplanet.
Focus op betrouwbaar en gebruiksvriendelijk
Datingsite Relatieplanet richt haar focus op het bieden van een betrouwbare en gebruiksvriendelijke website. De prijs lijkt daarvoor een tastbare beloning. Relatieplanet is door het bewezen succes de grootste en meest aanbevolen datingwebsite. Met haar gratis klantenservice van ’s ochtends 09.00 uur tot ’s avonds 23.00 uur onderscheidt de populaire datingwebsite zichzelf nog altijd van concurrenten.
Meer dan alleen een online datingwebsite
Relatieplanet biedt meer dan alleen een online datingwebsite. Zo organiseert zij meerdere malen per jaar een groots Singlesfeest, heeft zij haar eigen succesvolle reizenplatform relatieplanetreizen.nl en organiseert Relatieplanet als eerste datingwebsite succesvolle speeddate avonden. De redactie onderhoud dagelijks een goed bezocht online magazine, datingweblog en Facebook pagina met het laatste datingnieuws, tips en advies, columns, interviews, reviews en meer. Voor vragen kunnen members terecht bij de datingcoach. Al deze diensten en initiatieven maken van Relatieplanet een beleving en daardoor zijn zij ook dit jaar Datingwebsite van het Jaar.
Over de Website van het Jaar Verkiezing
De website van het jaar verkiezing wordt jaarlijks georganiseerd door Metrixlab. Het Nederlandse publiek kon ook dit jaar weer een stem uitbrengen en deed dat in grote getale. Dit jaar is er ruim 864.000 keer gestemd.
Over Relatieplanet
Relatieplanet.nl is de grootste online datingsite van Nederland en België.  Sinds de lancering van de website in 2002 schreven meer dan 4.5 miljoen singles zich in op deze website. Met continu duizenden singles online is Relatieplanet.nl de meest interessante datingsite van Nederland en België. Relatieplanet.nl is onderdeel van Telegraaf Media Groep. Volg Relatieplanet op Facebook: www.facebook.com/relatieplanet