Industry Wire

Geplaatst door dept

René Verbong versterkt Dept als executive creative director

René Verbong begint per 01 december bij Dept als executive creative director. Hiermee haalt de digital agency extra ervaring in huis om het werk van het creatieve team een boost te geven. Verbong is afkomstig van XXS Amsterdam, waar hij samen met John de Vries de creatieve directie voerde op klanten als HEMA, Anderzorg en hollandsnieuwe.

De succesvolle rebranding naar Dept, waarbij de digital agency zich onderscheidt door creativiteit, technologie en data daadwerkelijk onder één dak aan te bieden, heeft sterk bijgedragen aan groei in zowel Nederland als het buitenland. Zo werd Dept gekozen als lead agency van bol.com en ontwikkelden ze verschillende succesvolle campagnes voor merken als Philips, JBL en Chocomel.

Jord Wessels, account director en MT bij Dept: “Met René hebben we iemand in huis die precies weet hoe hij reclame en creativiteit wil hebben, zowel nu als in de toekomst. Daarnaast brengt hij als spin in het creatieve web een flinke dosis ervaring en energie met zich mee. We zijn bij Dept ontzettend blij om hem aan boord te hebben en dat ons creatieve MT nu weer compleet is.”

“De groei die Dept in korte tijd heeft doorgemaakt, is indrukwekkend”, voegt Verbong toe. “Ik heb heel veel zin om hieraan te mogen gaan bijdragen.”

Wij zijn Dept – een internationale agency met meer dan 1.000 ervaren denkers & doeners. Eén agency waar creativiteit, technologie en data samenkomen. Wij helpen met het opnieuw uitvinden & versnellen van jouw digitale werkelijkheid door het creëren van ervaringen die mensen willen en organisaties nodig hebben. www.deptagency.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht