Industry Wire

Geplaatst door Supersteil

RET kiest Supersteil voor redesign RET.nl

RET, het Rotterdams openbaar-vervoerbedrijf, heeft na een bureauoriëntatie Supersteil gekozen als digitale partner voor het redesign van ret.nl. Supersteil zal zich voornamelijk bezig houden met het herstructureren en vormgeven van de site.

Eerder werd door de RET voor Supersteil gekozen na een korte bureauoriëntatie voor het design van de RET homepage. Supersteil heeft zijn meerwaarde bewezen door het gebruiksgemak voor bezoekers te verhogen en de efficiëntie van online functies te verbeteren. Na het succesvol afronden van dit project is bij de RET een behoefte ontstaan om de gehele site te voorzien van dezelfde look & feel.

RET is sinds 2007 een gerespecteerd partner van Supersteil. Leon van Rees, managing partner van Supersteil: “Gaandeweg onze samenwerking hebben wij diverse stappen gezet in het verbeteren van de online producten van RET, van het nachtnet tot het intranet tot nu het herstructureren en vormgeven van de ret.nl (http://ret.nl/) site. Wij kijken erg uit naar de realisatie van dit vooraanstaande project en werken met veel passie toe naar het eindproduct.”

RET vervoert elke dag ruim 600.000 reizigers. Met haar circa 3.000 medewerkers (vast en freelance) is zij verantwoordelijk voor het vervoer van 185,7 miljoen reizigers per jaar. Deze reizigers zijn inwoners van Rotterdam, forenzen en toeristen. Daarvan reizen er 38,7 miljoen per bus, 59,9 miljoen per tram en 87,1 miljoen per metro.

Supersteil is een interactief bureau met ‘passion for interaction’. Het bureau gelooft dat zij verandering kan brengen in de wijze waarop mensen interactie beleven met online media, waardoor langdurige relaties tussen mensen, merken en producten ontstaan. Supersteil doet dit onder andere voor merken als RET, Senz, Syntens en War Child.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht