Riverbed reikt Partner of the Year-awards uit

HOOFDDORP– 28 mei 2015 – Riverbed Technology, leider in applicatieprestatie-optimalisatie, heeft partners over de gehele wereld als toppresteerders onderscheiden tijdens de Riverbed® Partner Summit 2015. Het bedrijf hield de eerste jaarlijkse partnerconferentie in San Diego van 19  tot 21 mei 2015. Met de  Riverbed Partner Awards worden bedrijven beloond om hun resultaten als het gaat om klantbehoeften en het behalen van goede bedrijfsresultaten. In totaal werden veertien bedrijven onderscheiden om hun prestaties in 2014. Dat gebeurde in verschillende categorieën, zowel wereldwijd als regionaal.

“We zijn enorm verheugd om deze top-presterende partners die zo uitblinken in het inspelen op de behoeften van onze gezamenlijke klanten, te kunnen erkennen en eren”, zegt Karl Meulema, senior vicepresident Global Channels van Riverbed. “Het is een spannende tijd voor Riverbed, waarin we ons richten op de samenwerking met onze partners om onze klanten te helpen met de zichtbaarheid, optimalisatie en controle die zij nodig hebben voor superieure applicatieprestaties in de hybride IT-wereld. De Riverbed Partner Awards viert de resultaten van partners en markeert hoe we het beste aan de zakelijke verwachtingen van onze klanten kunnen voldoen.”

In een hybride wereld, waarin applicaties en data en de mensen die ze gebruiken zich overal bevinden, biedt Riverbed het meest complete platform voor CIO’s en IT-organisaties. Hiermee vergroten zij hun zichtbaarheid en optimaliseren en beheren zij hun gehele organisatie. Het Riverbed Application Performance Platform™ bestaat uit onder andere SteelCentral™, SteelHead™ en SteelFusion™, die samen zijn ontworpen om applicaties te laten werken zoals van ze verwacht wordt: data is altijd beschikbaar wanneer nodig en prestatieproblemen worden proactief opgespoord en opgelost voordat ze impact hebben op de bedrijfsprestaties. Daarnaast zijn open API’s en ontwikkeltools, genaamd SteelScript™, onderdeel van elk platformonderdeel. Deze maken de programmeerbaarheid, onderlinge uitwisselbaarheid en intelligentie tussen het Riverbed-platform en partnerecosysteem eenvoudiger.

Riverbed en zijn partners bieden hoogwaardig advies en technische opleidingsdiensten die zijn ontwikkeld om de risico’s van bedrijven te verkleinen, wanneer zij de overstap maken naar een hybride IT-model. Dit om de adoptie van  hybride apps en netwerken te versnellen door het leveren van oplossingen die zorgen voor meer inzicht, optimalisatie en controle. Daarnaast bieden deze diensten nieuwe kansen om de bedrijfsprestaties te verbeteren met het Riverbed Application Performance Platform. Het Riverbed-ecosysteem bestaat uit ongeveer drieduizend partners over de gehele wereld, waaronder technologie-resellers, distributeurs, serviceproviders en integrators. Tijdens de Riverbed Partner Awards worden partners erkend, die zowel op wereldwijd als op regionaal niveau invloed hebben gehad op Riverbed.

Partners werden genomineerd en beoordeeld door een panel bestaande uit Riverbed-salesleiders uit de gehele wereld.

Riverbed Global Partner Awards-winnaars zijn:
Riverbed Global Partner of the Year: Dimension Data
Riverbed Distribution Partner of the Year: Avnet
Riverbed Service Provider of the Year: Orange Business Services

Riverbed America’s Partner Awards-winnaars zijn:
North America Riverbed Growth Partner of the Year: World Wide Technology, Inc.
North America Riverbed Portfolio Partner of the Year: CDW

Riverbed EMEA Partner Awards-winnaars zijn:
EMEA Riverbed Distribution Partner of the Year: Zycko
EMEA Riverbed Partner of the Year: Cisilion
EMEA Riverbed Portfolio Partner of the Year: Ran Tek
EMEA Riverbed RASP Partner of the Year: Telonic GmbH
EMEA Riverbed Fusion Partner of the Year: Advanced Unibyte

Riverbed APJ Partner Awards-winnaars zijn:
APJ Riverbed Distribution Partner of the Year: M. Tech Products Pte Ltd.
APJ Riverbed Partner of the Year: Dimension Data
APJ Riverbed RASP Partner of Year: Expernet
APJ Riverbed Innovator Partner of Year: B.T. Infosys Pvt. Ltd.
APJ Riverbed Rising Star Partner of the Year: GoodMorning IT

De Riverbed Partner Summit vond plaats van 19 tot en met 21 mei 2015 en brengt de meest invloedrijke partners samen met Riverbed-leiders voor verdere coördinatie en samenwerking. Het is het eerste evenement dat zich helemaal richt op partners en is in het leven geroepen om met hen de productontwikkelingsrichting en strategieën te delen, om zo te profiteren van de kansen in de groeiende applicatie-infrastructuurmarkt.

Volg Riverbed
·         Riverbed Blog