Geplaatst door Ruckus

Ruckus Networks lanceert Financial Services programma

Amsterdam, 17 oktober 2018 – Ruckus Networks, onderdeel van ARRIS, kondigt vandaag het Ruckus Financial Services programma aan. Dit programma is ontworpen om klanten te helpen hun WiFi-oplossingen klaar te maken voor de toekomst, door investeringen in de nieuwste netwerktechnologieën mogelijk te maken. Ruckus biedt hiervoor verschillende opties waaronder leasen, renteloos lenen en abonnementen. Met deze nieuwe diensten is het voor Ruckus mogelijk om technologische oplossingen en total cost of ownership-voordelen te bieden die overeenkomen met de financiële doelstellingen en prioriteiten van klanten en partners.

Klanten en partners zoeken naar manieren om hun capital expenditure (CAPEX) vooraf te verminderen, terwijl ze de concurrentie tegelijkertijd voor willen blijven met investeringen in nieuwe technologie, om zo hun bedrijfsresultaten te verbeteren. Om aan deze wens te kunnen voldoen heeft Ruckus het Financial Services programma opgezet. Op die manier helpt Ruckus klanten en partners bij de aanschaf van de nieuwste netwerkhardware, software en dienstenpakketten met een minimale CAPEX vooraf. Het programma heeft begin dit jaar een testfase doorlopen en is nu wereldwijd beschikbaar.

“We hebben Ruckus Financial Services gebruikt om een Large Public Venue-project voor één van onze klanten te financieren,” zegt Brian Smith, Sales Manager bij UDT. “Dankzij flexibele financiering vooraf paste de Ruckus-oplossing binnen onze doelen, zowel budgettechnisch als in de uitvoering en de winstmarge.”

Bedrijven die Ruckus Financial Services gebruiken ontvangen een 100% kant-en-klare financiële oplossing voor alle harde en zachte kosten, dus niet alleen de hardwarecomponenten. Hierdoor hebben partners en klanten de mogelijkheid bestaande bankafspraken te behouden, verbreden ze hun financieringsbasis en maken ze kapitaal vrij voor hun belangrijkste bedrijfsdoelen. Voor Ruckus-partners betekent dit snellere betalingen en meer verkoopmogelijkheden voor klantkanalen.
“We zoeken altijd naar manieren om het verkoopproces te vereenvoudigen en een naadloze transactie te garanderen,” zegt Bart Giordano, senior vice president of worldwide sales bij Ruckus Networks. “Door de total cost of ownership-voordelen van Ruckus-technologie aan te bieden met flexibele financiële oplossingen, helpen we onze klanten en partners hun financiële en bedrijfsdoelen te behalen en die zelfs te overstijgen.”