SafeNet erkent EMEA-channelpartners tijdens vierde jaarlijkse Partner Summit

Pernis, 11 maart 2014 – De Zwitserse reseller Keyon is de winnaar van de award voor ‘Best Partner of the Year’ van SafeNet, Inc., wereldwijd toonaangevend in databeveiliging. Keyon won vanwege zijn innovatieve manier van omgaan met klantuitdagingen, vooral voor wat betreft het onderhandelen en structureren van strategische deals met belangrijke financiële instellingen. De omzet van Keyon, vooral in het SafeNet Hardware Security Module-portfolio, is al langere tijd uitstekend. Alle winnaars zijn bekendgemaakt tijdens de 2013 EMEA Annual Channel Partner Awards in Wenen, Oostenrijk.

Van links naar rechts: Phil Saunders (SafeNet Executive Vice President Worldwide Sales and Chief Revenue Officer), Gary Clark (SafeNet Vice President EMEA Sales and Operations), Martin Brunner (Keyon Security Consultant) en Rob Ellis (SafeNet Vice President, Regional Sales Northern EMEA)

De award voor ‘Best Distributor of the Year’ ging naar Computerlinks in de Benelux. Dit bedrijf verdubbelde zijn SafeNet-omzet voor het derde achtereenvolgende jaar. Computerlinks creëert voortdurend kansen om zijn oplossingenportfolio te verbreden door zich actief in te zetten om voortdurend het best in te spelen op de behoeften van de klant, voornamelijk in het mkb-segment. Daarnaast ging Computerlinks (onlangs overgenomen door Arrow ECS) een groot aantal nieuwe partnerships aan om te helpen de Authentication-as-a-Service-oplossing van SafeNet verder te verspreiden.

Van links naar rechts: Phil Saunders (SafeNet Executive Vice President Worldwide Sales and Chief Revenue Officer), Gary Clark (SafeNet Vice President EMEA Sales and Operations), Kees van Kempen (Computerlinks Regional Director for Benelux) en Rob Ellis (SafeNet Vice President, Regional Sales Northern EMEA)

De Nigeriaanse reseller WiniGroup ontvangt de award voor ‘Best New Partner of the Year’. WiniGroup heeft in 2013 aanzienlijk geïnvesteerd in zijn technische expertise. Dat had tot gevolg dat er meer capaciteit was voor het beheer van Proof of Concept-kansen en implementaties van oplossingen namens SafeNet. De toewijding, aanvallende strategie en focus op de e-banking-sector van het bedrijf resulteerden in een groot commercieel succes en een gezonde pipeline voor dit jaar.

Van links naar rechts: Phil Saunders (SafeNet Executive Vice President Worldwide Sales and Chief Revenue Officer), Sam Adeyemi (WiniGroup General Manager – Sales & Marketing), Gary Clark (SafeNet Vice President EMEA Sales and Operations) en Miguel Brajos (SafeNet Vice President, Regional Sales Southern EMEA

“Als channelgerichte organisatie is SafeNet sterk afhankelijk van onze strategische partnerships met toonaangevende distributeurs en resellers in geheel EMEA. We blijven investeren in de uitbouw van een sterk kanaal om ons groeiende klantenbestand te ondersteunen en ze in staat te stellen nieuwe databeveiligingsoplossingen te ontwikkelen. Wij feliciteren alle genomineerden en natuurlijk de drie winnaars, die uitblinken voor wat betreft hun toewijding en support”, zegt Gary Clark, vicepresident EMEA Sales & Operations van SafeNet.

Over SafeNet, Inc.
SafeNet Inc opgericht in 1983, is een van de grootste bedrijven op het gebied van informatiebeveiliging ter wereld. Toonaangevende organisaties wereldwijd vertrouwen op SafeNet voor de beveiliging van hun meest gevoelige data. De datacentrische benadering van het bedrijf richt zich op de beveiliging van informatie gedurende de gehele levenscyclus: van het datacenter tot in de cloud. Meer dan 25.000 klanten in commerciële ondernemingen en overheidsinstellingen vertrouwen op SafeNet voor de beveiliging van, en de toegang tot gevoelige gegevens, het verminderen van risico’s, het toezien op naleving en het beveiligen van virtuele en cloud-omgevingen. Lees meer over SafeNet op Twitter,LinkedInFacebookYouTube, en Google+.