Industry Wire

Geplaatst door MobileMarketing.nl

Samenwerking iCulture en MobileMarketing.nl om zakelijk mobiel gebruik te promoten

Mobilemarketing.nl en iCulture.nl zijn per 1 juli 2014 een samenwerking aangegaan om zakelijk mobiel gebruik verder te promoten. Beide partijen wisselen in eerste instantie content uit via elkaars platformen, maar onderzoeken de komende tijd ook nadere vormen van samenwerking zoals het opzetten van events en onderzoeken.

Richard Otto (MobileMarketing.nl): “Door de tomeloze inzet en enorme passie hebben de oprichters Gonny en Jean-Paul in enkele jaren iCulture laten uitgroeien tot het grootste mobile platform van de Benelux. Ik ben daarom zeer verheugd met hen te mogen samenwerken. Bij mobile marketing is het van belang om de eindgebruiker centraal te zetten. Juist door de samenwerking van onze sites hopen we dit nog meer te stimuleren.”

Jean-Paul Horn (iCulture): “Vanuit ons platform iCulture.nl bekijken we vooral de consumentenkant van het Apple-ecosysteem. Door de samenwerking met mobilemarketing.nl als onderdeel van de Adfogroep hebben we nu ook de mogelijkheid ons ook te focussen op de zakelijke kant van bijvoorbeeld apps en de effectiviteit daarvan. Richard is door zijn aanstekelijke enthousiasme, gedeelde passie en grote netwerk voor ons een ideale partner.”

Over iCulture
iCulture, bekend van de website iPhoneclub.nl, is gericht op nieuws, tips, reviews en andere relevante informatie rondom Apple-producten en -diensten zoals de iPhone, iPad en het besturingssysteem iOS. Het is veruit de grootste Nederlandstalige website over Apple-producten in Nederland en België en bovendien een van de grootste Europese sites op dit gebied. iCulture is opgericht in 2006 en werkt met een professionele redactie vanuit hartje Amsterdam.

Over MobileMarketing.nl
MobileMarketing.nl is uitgegroeid tot hét platform over mobile marketing en -advertising. Naast het dagelijkse nieuws  bloggen circa 60 mobile specialisten over diverse onderwerpen zoals mobile advertising, mHealth, mobile loyalty, mcommerce en branded apps. Sinds maart 2013 is MobileMarketing.nl onderdeel van marktleider in marketing- en communicatie Adfo Groep met titels als Adformatie, Marketing Online, Creatie en Tijdschrift van Communicatie.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht