Industry Wire

Geplaatst door Pink Marketing

Samenwerking Pink Marketing en Hooghoudt

De oer-Groningse familiedistilleerderij Hooghoudt en Pink Marketing gaan aankomend jaar de handen ineens slaan om het verhaal van Hooghoudt te vertellen.

Aankomend jaar wil Hooghoudt hét verhaal van de familiedistilleerderij én jenever gaan vertellen. Begin 2018 wordt de huiskamer en rondleiding volledig vernieuwd en vanaf februari ’18 kunnen mensen een bezoek brengen aan het nieuwe experience center van Hooghoudt.

Er worden straks verschillende arrangementen aangeboden om de verhalen achter de jenevers, de distilleerderij en de familie te ontdekken. Zo kun je uitgebreid proeven met vrienden of culinair genieten van bijvoorbeeld Chef’s Table.

Hannah (brand manager Hooghoudt): “Met vijf generaties familiedistilleerderij en een oer-Hollands product van meer dan 400 jaar oud, hebben we volop verhalen te vertellen. We kijken er onwijs naar uit om die verhalen samen met het energieke Pink Marketing te delen met alle liefhebbers!”

Boudewijn (eigenaar Pink Marketing): “Wij zijn super enthousiast dat we voor zo’n mooi Gronings merk aan de slag mogen.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht