Geplaatst door Snoobi B.V.

Samenwerking Snoobi en DATA-collectief

Sneller toegang tot meer informatie

In de Snoobi dashboards is het standaard mogelijk om de naam en locatie van bezoekende bedrijven te zien. Door de koppeling met het DATA-collectief wordt hieraan extra kwaliteit en functionaliteit toegevoegd, omdat nu extra bedrijfsinformatie wordt getoond: bijvoorbeeld volledige adresinformatie, KvK-registratie en de belangrijkste functionarissen.
De module levert veel tijdwinst op. Snoobi gebruikers hoeven niet meer zelf achteraf adres- en contactgegevens op te zoeken, maar zien de gegevens nu rechtstreeks in een leadsgeneratie dashboard. Deze gegevens zijn vervolgens eenvoudig te exporteren en in een CRM-programma te gebruiken.

Efficiënter en gerichter naar online leads

Met Snoobi is in een business-to-business omgeving al goede leadsgeneratie mogelijk. De combinatie van informatie over bezoekende organisaties en de klikpad-analyse zorgt ervoor dat ‘inzoomen’ op interessante leads eenvoudig is. Ook bezoekers die geen contactformulier invullen worden daarmee mogelijke leads voor verkoop.

Charles Odinot, directeur Snoobi Benelux, zegt hierover: “Dit is een volgende stap om de bruikbaarheid van webanalyse voor online leadsgeneratie verder te verhogen.”

Remco Dekker, directeur van het DATA-collectief: “Voor ons betekent dit een uitbreiding op ons dienstenpakket. Met name de mogelijkheid om een bezoek te signaleren en gedetailleerde informatie over het bezoekgedrag te koppelen aan bedrijfsinformatie is een reden voor ons geweest om met Snoobi te gaan samenwerken.”

Over het DATA-collectief
Het DATA-collectief biedt actuele bedrijfsgegevens door bedrijven deze gegevens te laten delen met elkaar. Het DATA-collectief wordt gevoed door informatie vanuit de Kamer van Koophandel, het Faillissementsregister en de deelnemende organisaties.
In het DATA-collectief zijn alle in Nederland geregistreerde bedrijven, stichtingen en verenigingen opgenomen, in totaal bijna 2,3 miljoen. Behorend bij deze organisaties, zijn daaraan de gegevens van ruim 3,6 miljoen contactpersonen toegevoegd. Continu screent het DATA-collectief de gegevens op actualiteit en werkt ze bij

Over Snoobi
Snoobi is een leverancier van oplossingen op het gebied van webanalyse. In Amstelveen is het kantoor voor de Benelux gevestigd. Snoobi B.V. verzorgt de sales, marketing en service voor deze regio.
Snoobi Corp. heeft in het recente verleden diverse awards gewonnen. Zo ontving Snoobi in 2009 de “Deloitte Fast Movers award”en in 2010 de “Red Herring-100 Europe award”; Snoobi’s CTO was “Software Enterpreneur of the Year” 2009.

Contactdetails DATA-collectief
Jessie Bosschaart