Industry Wire

Geplaatst door Mediabrands

Saskia Wagenmakers nieuwe managing director Reprise Digital bij Mediabrands

Intro: Mediabrands heeft Saskia Wagenmakers per1 oktober 2022 aangesteld als nieuwe Managing Director van Reprise Digital, het digitale marketing en performance label van Mediabrands. Reprise Digital werkt voor eigen klanten en voor klanten van de media en consultancy labels van Mediabrands; Initiative en UM. Daarnaast is Nederland, met kantoren in Amsterdam en Groningen, de e-commerce hub voor Europa. Wagenmakers was hiervoor onder andere werkzaam als managing director bij iProspect/Dentsu en als CCO bij Candid, daarnaast is ze Board Member bij VIA. Zij volgt Stijn Fien op, die Performance Lead binnen Mediabrands wordt op een groot internationaal sportmerk.
Julius Minnaar, CEO Mediabrands Benelux: “Saskia is een vakvrouw, ze heeft een schat aan kennis en ervaring en ze is de juiste persoon om Reprise als Partner in Digital Growth verder te versterken. Ik kijk enorm uit naar onze hernieuwde samenwerking”.
Saskia Wagenmakers, Managing Director Reprise Digital: “Heerlijk om weer een digitale club te mogen leiden! Daar zit toch echt mijn passie: onze klanten helpen bij hun digitale groei en elke dag samenwerken met gepassioneerde collega’s, in een vakgebied en wereld die continu in verandering is. Voor mij belangrijk om onze mensen en klanten ook cross mediaal en internationaal te kunnen laten ontwikkelen. Mediabrands heeft daarvoor alles in huis.”
——————————————————————————————————————————————-
Mediabrands is de wereldwijde mediaholding waar alle mediabedrijven van Interpublic Group (NYSE:IPG) onder vallen. Het bedrijf heeft wereldwijd meer dan 13.000 marketingexperts in dienst in meer dan 130 landen, die de volledige diversiteit van de mensheid vertegenwoordigen. Wij adviseren onze klanten hoe ze media en content op de best mogelijke manier kunnen gebruiken om hen te helpen hun marketing- en communicatiedoelstellingen te bereiken.
In Nederland zijn dat full service media en consultancybureaus Initiative en UM, het digital marketingmerk Reprise en het full service social en contentmarketingbureau YUNE. Specialistische labels in Nederland zijn MAGNA (buying en planning), Matterkind (adressable specialisten), Orion (trading & capital), Rapport (OOH-specialisten), Mediabrands Marketing Sciences (data-, onderzoek- en tech specialisten) en ten slotte ontwikkelt Kinesso (voorheen bGenius) marketingtechnologie. Onze kantoren staan in Amsterdam en Groningen.
In alles wat we doen geloven wij in ‘challenging the industry’ en ‘the power of collaboration’, MEDIABRANDS #HOUSEOFCHALLENGERS. Volg ons op LinkedIn, Facebook, Twitter of Instagram.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht