Geplaatst door Desk content marketing

Schäfer GmbH kiest voor DESK als content marketing platform

Brainport Nederland. Desk content marketing, het eerste Nederlandse softwarebedrijf dat een Content Marketing platform heeft ontwikkeld dat verder gaat dan PIM, kondigt aan dat Wilhelm Schäfer GmbH, experts in bouw en industriële machines, voor DESK heeft gekozen.

Schäfer gaat al haar product informatie en mediabestanden onderbrengen in DESK. Vanuit DESK zal in eerste instantie de prijscatalogus geheel automatisch in house geproduceerd gaan worden. Vervolgens zullen ook de andere kanalen, waaronder een product configurator, overgaan naar DESK.

Schäfer heeft voor DESK gekozen vanwege haar uitstekende prijs-prestatieverhouding en unieke mogelijkheden.

Frank Evers, Geschaftsführer Schäfer GmbH
“Met DESK gaan wij een hele stap voorwaarts zetten. We nemen afscheid van een complex en zeer foutgevoelig proces, wat ons veel kosten en tijd zal gaan besparen en de weg vrijmaakt voor verdere optimalisatie in de communicatie met onze klanten.”

Over Schäfer GmbH
Schäfer is the partner you can always rely on. To offer the same consistently high quality at all times, we have taken Takeuchi on board. It’s a name that stands for global standards in the compact excavator market. The long-standing cooperation between Schäfer and Takeuchi guarantees you abundant expertise, a great deal of innovation and high quality. Schäfer offers the right solution!

Over DESK
Met het DESK Content Marketing Platform blijft het gehele content marketing proces onder uw dak, van het creëren en beheren van informatie en media tot het eenvoudig zelfstandig publiceren van een breed scala aan eindproducten. Zo blijft u volledig in controle bij het creëren en publiceren van o.a. website, catalogi, in-store materiaal, folders en brochures. Zelfs tot en met fulfilment. Slimme functionaliteiten van DESK maken het mogelijk om zeer efficiënt (samen) te werken met maximaal resultaat. Een aanzienlijk deel van de processen wordt geautomatiseerd, terwijl de gebruiker toch volledige controle behoudt over het gehele proces.

DESK is op dit gebied een uniek product dat content management voor de gebruikers drastisch vereenvoudigt. Persoonlijke communicatie in volume wordt mogelijk en nieuwe marketing mogelijkheden ontstaan om de concurrentie een stap voor te blijven.
Naast de standaard functionaliteiten van een PIM, biedt DESK dus unieke voordelen waardoor zowel klantcommunicatie als bedrijfsprocessen sterk verbeterd worden. Daarom is DESK méér dan een PIM.

Desk denkt graag met u mee. Geen verkoopkantoor en de ontwikkeling ergens in het buitenland, maar direct persoonlijk contact met onze eigen ontwikkelaars hier in Nederland. Zo blijft DESK zich ontwikkelen om u nog beter te helpen en blijven u en DESK toekomstbestendig.

Contact Desk content marketing
U zoekt een communicatie fundament. Wij schuiven graag aan om u te helpen.

Telefoon: +31 (0)492 474 030,
Email: w.vanderlinden@deskcontentmarketing.nl