Geplaatst door En Serio

En Serio versterkt team met Roxy Spaargaren

Tech PR-bureau En Serio heeft Roxy Spaargaren aangesteld als Account-Executive. In haar rol als junior PR-consultant is zij verantwoordelijk voor het onderhouden van de mediarelaties voor klanten zoals Juniper Networks, MobileIron en Cellularline.

Voordat Roxy aan boord kwam bij En Serio werkte ze bij een ander bureau waar ze de PR verzorgde voor bekende partijen uit de tech sector waaronder Kaspersky Lab, Toshiba en Eurofiber. Bij En Serio zet Roxy haar ervaring in de technologiesector en relevante mediacontacten in om klanten te helpen hun bedrijfs- en PR-doelen te bereiken.

Eric Dragt, oprichter en directeur: ”We zijn trots dat we vorig jaar een aantal mooie projecten en klanten hebben mogen verwelkomen. Teamuitbreiding is dan een logische stap. We zijn blij met de komst van Roxy. Ze past goed binnen het team en streeft naar dezelfde professionaliteit en kwaliteit die klanten van ons gewend zijn. We zijn nog lang niet klaar met het helpen van tech innovators op het gebied van PR, content en social. En door deze uitbreiding kunnen we onze huidige en nieuwe klanten uitstekend blijven bedienen.”