ServiceNow breidt CRM-portfolio uit met overname Logik.ai

Technologie van Logik.ai vergroot CRM-footprint van ServiceNow en versnelt groei in Sales en Order Management
AMSTERDAM — ServiceNow, het AI-platform voor bedrijfstransformatie, heeft een definitieve overeenkomst getekend voor de overname van Logik.ai, een toonaangevende leverancier van een moderne, AI-gedreven en modulaire Configure, Price, Quote (CPQ)-oplossing. De mogelijkheden van Logik.ai voor sales en commerce vergroten de CRM-footprint van ServiceNow en stelt salesorganisaties in staat om sneller deals te sluiten, en hun productiviteit en efficiency te verhogen. De overname betekent een stimulans van de groei van ServiceNow in Sales en Order Management (SOM).
“ServiceNow zet sterker in op robuuste, nauw geïntegreerde CRM-tools. CPQ is in ontwikkeling en Logik.ai loopt voorop in de transitie naar een eenvoudigere, AI-gedreven verkoopervaring via meerdere kanalen. Door de sales en commerce-oplossing van Logik.ai toe te voegen aan het CRM-aanbod verbetert ServiceNow de mogelijkheden voor het verkopen, leveren en ondersteunen via één platform. Het gaat om het bieden van een totaal andere visie op en aanpak van traditionele CRM- en CPQ-oplossingen – eentje die de echte pijnpunten aanpakt door het verbinden van end-to-end klantervaringen,” aldus John Ball, EVP and GM of CRM & Industry Workflows bij ServiceNow.
Lees mee over deze aankondiging in het (Engelstalige) persbericht: https://www.servicenow.com/company/media/press-room/servicenow-to-acquire-logik-ai.html
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.