Sissy-Boy online verkrijgbaar bij wehkamp.nl

ZWOLLE, 17 september 2013 – Sissy-Boy en wehkamp.nl zijn een exclusieve strategische samenwerking gestart. Vanaf vandaag worden ruim 300 artikelen uit de Damesmode– en Homelandcollectie online aangeboden op wehkamp.nl. Dit aanbod wordt later deze maand uitgebreid naar zo’n 1000 artikelen. Sissy-Boy zet met de samenwerking haar online strategie kracht bij en maakt de collectie toegankelijk voor een groot en breed publiek.

“Wij denken door de samenwerking met Sissy-Boy weer een prachtig merk te hebben toegevoegd aan ons assortiment, waardoor klanten graag een bezoek aan wehkamp.nl brengen. We streven ernaar om ons aanbod zodanig samen te stellen, dat iedere klant bij ons iets passends vindt. Het Sissy-Boy assortiment is fashionable, comfortabel en no-nonsense. Dit zorgt voor een verrassende mix van producten, passend bij het eigenzinnige karakter van wehkamp.nl. Daarnaast heeft Sissy-Boy een prachtige interieurcollectie, Sissy-Boy Homeland. De verrassende mix van producten maakt ons enorm trots deze partner te mogen presenteren aan onze klanten”, aldus Edith Meijer, Director Buying & Sales bij wehkamp.nl.

Sissy-Boy’s online expansie
Sissy-Boy heeft winkels in vrijwel alle grote steden, diverse NS-stations en Eindhoven Airport. Sinds 2009 is Sissy-Boy ook online verkrijgbaar, tot vandaag uitsluitend via de eigen webshop. “De damescollectie van Sissy-Boy heeft een enorme upgrade ondergaan. De samenwerking met wehkamp.nl biedt ons de mogelijkheid onze collecties online bij een breder publiek onder de aandacht te brengen. Er wordt gewerkt met thematische collecties die op een hoog aspiratieniveau liggen. De designs zijn rijk aan details en maken het merk daarmee aantrekkelijk voor ieder type vrouw; jong en oud. Onze exclusieve keuze voor wehkamp.nl als online partner is gemaakt vanwege het feit dat zij een prachtig merkenpakket aanbieden. Wij zijn enorm trots op onze vernieuwde collecties en denken met wehkamp.nl een mooie match te hebben gevonden. We zullen een nauwkeurig samengestelde mix van onze producten bij wehkamp.nl aanbieden, bestaande uit mode, verzorging & interieurinrichting (SB Homeland). We kijken uit naar de reactie van de klant.”, aldus Victor van Nieuwenhuizen, Managing Director bij Sissy-Boy.

Over Sissy-Boy
Sissy-Boy bestaat sinds 1982 en is een fashion en lifestyle retailketen met inmiddels 33 winkels in de Benelux. Sissy-Boy is een Nederlands merk. Het brede productportfolio bestaat uit mode, verzorging en interieurinrichting (SB Homeland) en eten & drinken (SB Dagelijks). Het warme en positieve karakter van het merk en de verrassende samenstelling van het productportfolio maken Sissy-Boy tot het gezelligste miniwarenhuis van Nederland.

Over wehkamp.nl
wehkamp.nl, een van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,7 miljoen vaste klanten, zo’n 122 miljoen bezoekers per jaar en ruim 7 miljoen zendingen per jaar marktleider in online winkelen en is het grootste online-warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit ruim 180.000 artikelen verdeeld over Mode, – Huis, Tuin & Do It Yourself, – Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, – Sport & Vrije Tijd en Mooi & Gezond.

RFS Holland Holding B.V. (RFS), de houdstermaatschappij van wehkamp.nl, Create2fit, Fonq.nl en Lacent B.V., realiseerde met een omzet van 590 miljoen euro in het boekjaar 2012/2013, het beste resultaat in de geschiedenis van de onderneming.