Industry Wire

Geplaatst door Smipe

Smipe zet 16,8 miljoen persoonlijkheidsanalyses online

Smipe is een online tool waarmee de gebruiker vanaf nu persoonlijkheidsanalyses van zichzelf of anderen kan opvragen. In de Smipe Persoonlijkheidsanalyse staat hoe men overkomt op anderen, hoe iemands zelfbeeld is, wat haar of zijn kansen zijn, hoe de levensweg eruit ziet en wat het levensdoel van de gebruiker is. Smipe – tevens shirtsponsor en partner van Vitesse – investeert hiermee voor ruim 26 miljoen euro aan een betere communicatie in de wereld.

Smipenomie, de theorie achter Smipe, is een combinatie van bestaande theorieën (waaronder het enneagram en numerologie) en door Smipe ontwikkelde unieke inzichten. Hier is tien jaar onderzoek aan voorafgegaan door een team van wetenschappers, filosofen, coaches, ondernemers en ict-specialisten. Het invullen van vragenlijsten is hierdoor niet nodig. Matchen karakters? Met Smipe kan de gebruiker ook direct persoonlijkheidsanalyses onderling met elkaar matchen. Met de tool ziet men hoe hij of zij matcht met een partner, leidinggevende, kinderen of wie dan ook. In de Smipe Match-analyse staat gezamenlijke waar krachten liggen en wat aandachtspunten zijn. Smipe kan interessant zijn voor singles, liefdesrelaties, werkgevers, sportteams en gezinnen.

De missie van Smipe is om ieder mens meer zelfinzicht en zelfvertrouwen te geven. Smipe pretendeert niet 100% de waarheid in pacht te hebben, maar heeft een unieke tool ontwikkeld die zijn succes inmiddels heeft bewezen. Zelfontwikkeling wordt voor iedereen mogelijk, ongeacht leeftijd en achtergrond. Meer informatie op: www.smipe.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht