Industry Wire

Geplaatst door Snakeware

Snakeware focust op snelheid en gebruikerservaring

Als antwoord op de groeiende vraag naar digitale producties met contextueel relevante ervaringen via elk device en dat met minimale laadtijden, heeft Snakeware haar succesvolle software voor het beheer van digitale media verder geoptimaliseerd. En de resultaten mogen er zijn. Verschillende tests, waaronder Webpagetest of Google Pagespeed Insight, laten zien dat de door Snakeware geproduceerde sites sneller zijn en een hogere gebruikerservaring opleveren dan vergelijkbare sites van derden.

Dit pakt niet alleen positief uit voor de grote producties die Snakeware voor haar opdrachtgevers mag realiseren maar zeker ook voor MerkMakers die via het op Snakeware CMS gebaseerde BLoks concept met succes vele responsive digitale producties in de markt zet. “Wij vertrouwen al jaren op de software van Snakeware en pluggen onze opdrachtgevers met BLoks responsvie sites letterlijk in nieuwe markten” zegt Peter van den Broek van MerkMakers digital.

Niemand houdt van het traag laden van sites, ook Google niet. Want langzame sites komen minder goed naar voren in de zoekresultaten van Google. Slechte foto’s, trage downloads, laat staan onbegrijpelijke of niet goed gepresenteerde informatie op het device waarop je dit wenst te gebruiken maken sites langzamer. Dit is vooral op mobiel een direct afhaakmoment. Bij Snakeware vinden wij dat onze opdrachtgevers en haar sitebezoekers het beste verdienen en daarom investeren wij continu in de prestaties van sites. Snakeware vindt het raar dat er nog zoveel kleine, maar ook grote sites zijn die echt traag laden of simpelweg op mobiel totaal onbruikbaar zijn. Bij Snakeware doen ze er alles aan om snelheid en gebruikerservaring op elk device te garanderen. “Op zaken als snelheid en gebruikerservaring laten vele sites, waaronder vaak de op open source software gebaseerde, het echt afweten. Van laadtijden tot ver boven de 10 seconden of een Google Pagespeed test met lage cijfers en veel uitroeptekens, zou je echt werk moeten maken”, zegt Ate van der Meer, Marketing & Sales Director van Snakeware.

Wil je zelf weten hoe goed of misschien wel slecht je eigen site presteert? Doe dan een test via bijvoorbeeld Google Pagespeed insight. https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

De nieuwste producties van Snakeware, zo ook het BLoks waar MerkMakers veelvuldig haar digitale diensten voor haar opdrachtgevers op realiseert, zijn direct al geoptimaliseerd en de komende maanden worden bestaande opdrachtgevers benaderd, om samen te kijken waar winst op het gebied van snelheid en gebruikerservaring te behalen valt.

Opdrachtgevers van Snakeware en MerkMakers profiteren vanaf nu van nog meer gebruikersgemak, een verassend snelle time-to-market en goede privacy & security aspecten. Dit uiteraard aangevuld met de bekende Snakeware flexibiliteit en geborgde continuïteit van het Snakeware CMS. Dit om over alle kanalen heen op een relevante en snelle wijze de interactie met de klant aan te kunnen gaan. “Wij zijn behoorlijk trots op het feit dat vele honderden opdrachtgevers, van klein tot groot, onze software toepassen als het centrale brein van hun digitale marketing mix. Onze software is het ideale dashboard voor supersnelle sites op elk device”, zegt Ate van der Meer met volle overtuiging.

Over Snakeware

Snakeware maakt het met haar CMS mogelijk om vanuit één dashboard verschillende schermen aan te sturen, met samenhangende en gestroomlijnde digital experiences die op elk device super snel laden met gebruikersgemak als resultaat. Sinds 1999 wordt er reeds aan het state of the art content management platform gewerkt, waar opdrachtgevers als Lucas Bols www.lucasbols.com Grandvision www.grandvision.com, Dirk van den Broek www.dirk.nl, Koga www.koga.nl en vele anderen hun digitale presence mee managen.

Over MerkMakers

MerkMakers is in 2007 opgericht door een aantal merkspecialisten. Onze ambitie: merken bezielen. We willen merken inhoud en vorm geven waarmee ze hun eigenheid uitdragen. Altijd en overal. Intern en extern. Online en offline.

Dit doen we als MerkMakers Groep nu met zo’n 40 mensen. Vakmensen. Rijk aan ervaring. Rijk aan kennis. En met de ‘open mind’ die nodig is om elke opdracht fris en scherp aan te pakken en uit te voeren.

http://www.merkmakers.nl/over-ons

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht