Snel en gegarandeerd resultaat uit digitale marketing met 4to9

Twee doorgewinterde online marketeers starten een nieuwe Digital Agency met een opmerkelijke belofte: binnen 4 tot 9 weken significant betere resultaten uit je online marketing, “of anders”.
De belofte wordt door oprichters Erik Hornung en Lars Postmus ingevuld met jarenlange ervaring en innovaties binnen complexe accounts als Nationale Postcode Loterij, HEMA, KLM, Greenchoice en Leen Bakker. Diverse samenwerkingsverbanden zijn mogelijk; waar betrokkenheid, innovatie en senioriteit altijd centraal staan.
Lars Postmus: “Er is in de afgelopen jaren behoorlijk wat verloren gegaan met de integratie- en consolidatieslagen van de grote mediabureaus in Nederland. We willen weer terug naar de vakidioten die je elk moment kunt bellen en in staat zijn om vooruit te denken.
De 4to9 beloftes:
– Binnen 4 tot 9 dagen bij je op de stoep; vakidioten die zich vastbijten in verbeteringen en innovaties op het gebied van digitale marketing.
– Binnen 4 tot 9 weken uplift in performance; Snel en meetbaar resultaat uit je media.
– We werken met groepen van 4 tot 9 mensen; Snel van start en geen sleurende meetings over de ‘scope’. Wij gaan direct aan de slag met de essentie en worden onderdeel van jouw team.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.