Geplaatst door Swigle Interactive

Solarwatt kiest Swigle voor bouw webshop met SAP koppelingen

Swigle bouwt Magento 2 webshop voor Duitse fabrikant van zonne-energie systemen

Ede, 18 maart 2019 – Fabrikant van zonne-energie systemen, Solarwatt heeft Swigle gekozen voor de bouw van een Magento 2 webshop met koppeling naar SAP voor het ophalen van debiteuren, producten en prijzen en het inschieten van debiteuren en orders.

Swigle verzorgt het gehele traject van concept tot uitwerking en van livegang tot aftercare. Voor de bouw zal Swigle het open source Magento 2 platform gebruiken als webshopsoftware en zal de SAP koppeling als maatwerk worden gebouwd. Solarwatt is in 1993 begonnen door drie pioniers op het gebied van zonne-energie en is vandaag de dag de toonaangevende Duitse fabrikant van zonne-energie systemen. Solarwatt is de Europese marktleider in glas-glas zonnepanelen en een van ‘s werelds grootste leveranciers van elektriciteitsopslag. Naast het Duitse hoofdkantoor in Dresden heeft Solarwatt dochterondernemingen in Nederland, Australië, Frankrijk, Groot-Brittannië, Italië en Spanje.

“We zijn heel blij dat Solarwatt voor ons heeft gekozen. Wij hebben heel veel ervaring met klanten in de zonne-energiemarkt. We hebben eerder websites, webshops, maatwerk en koppelingen gemaakt voor onder andere Solarcare, Solarclarity en Direct Solar”, aldus Jelmer van Dulst, directeur bij Swigle.

Meer informatie over Solarwatt op: https://solarwatt.nl/