Industry Wire

Geplaatst door SPARQUE

SPARQUE verlicht eCommerce landschap

Spinque richt SPARQUE op en brengt in deze dochteronderneming alle kennis en activiteiten onder die gericht zijn op personalisatie van content, zoeken en aanbevelingen voor eCommerce. Sinds 2010 faciliteert Spinque organisaties met het snel en precies tonen van resultaten op complexe zoekvragen. Klanten die met Spinque technologie werken zijn onder andere Heineken, Beeld en Geluid en MVO Nederland. Spinque ziet dat er steeds meer vraag komt naar geavanceerde zoektechnologie voor eCommerce toepassingen.

Wouter Alink, oprichter van Spinque: “Voor bedrijven die klanten digitaal bedienen wordt personalisatie van content, zoeken en aanbevelingen steeds belangrijker. Met SPARQUE zorgen we ervoor dat we onze technologie gericht naar eCommerce managers en online marketeers kunnen brengen en klantgericht kunnen doorontwikkelen.”

Chi Shing Chang, mede-eigenaar en CEO van SPARQUE: “eCommerce bedrijven kunnen met onze technologie heel flexibel modelleren hoe, gebaseerd op data, zoekresultaten, producten en content getoond worden aan iedere bezoeker op ieder moment van de klantreis. Vooral in B2B, waar een hoge servicebeleving belangrijk is, kiezen onze opdrachtgevers voor de transparantie en precisie die onze technologie biedt. We bedienen succesvol diverse organisaties, waaronder Saint-Gobain, Warmteservice en BVA-Auctions.”

IT ondernemer Chi Shing Chang werkte eerder bij McKinsey, Orange, Shell en NV Deli
Maatschappij.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht