Industry Wire

Geplaatst door Subway Nederland | Gardeners Agency

Subway Nederland en Ajax eSports verlengen samenwerking

Ajax eSports en Subway Nederland hebben hun samenwerking verlengd. Subway Nederland is sinds 2018 partner van Ajax eSports en organiseert samen met Ajax masterclasses waarin FIFA-spelers professionele coaching en FIFA-tips krijgen van eSporter Dani Hagebeuk.

De verlenging van het partnership is een bevestiging van de tevredenheid van beide kanten. Komend jaar ligt de focus op het organiseren van nieuwe masterclasses en meerdere gezamenlijke activaties voor de eSports-doelgroep.

Menno Geelen, commercieel directeur van Ajax: “Subway is een van de eerste merken die zich destijds aan ons esports-domein heeft verbonden. Sindsdien is de populariteit van eSports en ons bereik enorm toegenomen. Hierdoor kunnen we nog beter relevant zijn voor de eSports-doelgroep.”

Lize Verdegaal, marketingspecialist Subway Nederland, is enthousiast over de verlengde samenwerking: “Door middel van een creatieve invulling van onze samenwerking met Ajax Esports komen wij op een leuke manier in aanraking met onze doelgroep. De eSports-fans en spelers in het hele land krijgen door deze samenwerking de kans om hun talenten te laten zien en de mogelijkheid om zichzelf te verbeteren door de masterclass met Dani Hagebeuk”.

Over Subway® restaurants
Subway® biedt een vers alternatief voor traditioneel fast food en serveert 7 miljoen naar keuze belegde sandwiches per dag. Gasten kiezen uit 4,9 miljard combinaties van hoogwaardige proteïnen, verse groenten en dagelijks versgebakken brood. ’s Werelds grootste restaurantketen biedt voedzame en overheerlijke Subs en salades in ongeveer 42.000 restaurants in meer dan 100 landen. In Nederland heeft Subway ruim 200 restaurants. Het Subway®-concept wordt ook online aangeboden op www.Subway.com en via de Subway® app, beschikbaar in de Apple App Store en Google Play. Subway® werd meer dan 53 jaar geleden opgericht door de toen 17-jarige Fred DeLuca en dr. Peter Buck. Het is nog steeds een familiebedrijf met meer dan 21.000 franchisenemers wereldwijd.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht