Succesvol begin van de samenwerking tussen iBOOD en ClickDistrict

ClickDistrict heeft voor iBOOD de iBOOD HUNT campagne verzorgd. Hierbij nam ClickDistrict de hoofdrol voor de mediastrategie en inzet, Qban Online Communicatie heeft de creatie voor de campagne verzorgd.
Het team heeft de campagne in anderhalve week tijd opgestart, van concept, creatie tot aan livegang van de mediacampagne.
Over de iBood Hunt
iBOOD.com biedt dagelijks geweldige dagaanbiedingen met onvoorstelbare kortingen. Iedere aanbieding is slechts 24 uur beschikbaar. In de iBOOD HUNT biedt iBOOD 48 uur lang A-merk producten aan waar enorme kortingen tot wel 80% op gegeven worden. De iBOOD Hunt is dit jaar op 21 en 22 maart! Wees er snel bij, want de iBood HUNT is vandaag actief tot 23:59 uur.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.