Industry Wire

Geplaatst door SurveyMonkey

SurveyMonkey kondigt de internationale beschikbaarheid van AI gegenereerde enquêtes aan

‘Maken met AI’ is een nieuwe technologie om AI-gegenereerde enquêtes te maken en is gebaseerd op GPT-3 en meer dan 20 jaar aan data van SurveyMonkey. Gebruikers kunnen een enquêteconcept maken door de gewenste uitkomst of het doel van de enquête te beschrijven

Amsterdam, 21 november 2023 – SurveyMonkey, wereldwijd marktleider in online onderzoek, enquêtes en formulieren, kondigt vandaag de internationale beschikbaarheid aan van Maken met AI. Het is een nieuwe functie voor het maken van enquêtes met behulp van OpenAI, het bedrijf dat AI onderzoekt en implementeert. Maken met AI, het nieuwste voorbeeld van de kracht van de AI-gedreven oplossingen van SurveyMonkey Genius®, stelt gebruikers in staat enquêtes te maken via een beschrijving, waardoor het proces wordt geautomatiseerd en versneld. Maken met AI is nu internationaal beschikbaar en is gratis voor alle gebruikers van SurveyMonkey.

Via Maken met AI is het mogelijk om in slechts 30 seconden enquêtes en formulieren op maat te maken door enkel de gewenste enquête of het doel van de feedback te beschrijven. De functie is ook voorzien van een reeks opdrachten voor populaire feedback- en onderzoekstoepassingen. Deze kunnen de zelfstandige beschrijvingen vervangen voor een nog sneller proces. Gebruikers kunnen dan de automatisch gegenereerde enquête controleren, eventueel bewerken en vervolgens verzenden. Met Maken met AI kunnen gebruikers binnen marketing, insights, HR, IT, CX en andere teams nog sneller gedetailleerde feedback verzamelen.

De belangrijkste kenmerken van Maken met AI:

In minder dan een minuut een op maat gemaakte enquête op basis van een unieke enquête beschrijving of door gebruik te maken van door deskundigen geschreven, bestaande opdrachten voor veel toepassingen.
Advies voor het schrijven van enquêtes waarmee gebruikers met uiteenlopende expertise de juiste vragen op de juiste manier kunnen stellen.
Security-functies die de mogelijkheden van GPT-3 ondersteunen terwijl data beveiligd blijft.
Ondersteuning in meer dan 50 talen, zodat enquêtes wereldwijd kunnen worden ingevuld.
Betere inzichten en hogere reactiepercentages met duidelijke, gebruiksvriendelijke enquêtevragen die zijn gebaseerd op tientallen jaren aan enquêtegegevens en best practices, hoe ingewikkeld het onderwerp ook is.
Een integratie met bestaande AI-functies van SurveyMonkey Genius, waaronder AI-capaciteiten voor het maken van enquêtes en het verzamelen en analyseren van de gebruikerservaring. Door de decennialange ervaring van SurveyMonkey met enquêtes te koppelen aan AI en zelflerende systemen, kunnen gebruikers betere enquêtes maken, hoogstaande gegevens van belangrijke doelgroepen verzamelen en sneller inzichten met impact vergaren zonder specialistische kennis.
“Het gemeenschappelijke kenmerk van de meeste AI-gedreven toepassingen? Snelheid. Hoewel snelheid vandaag de dag onmisbaar is, mag dat niet ten koste gaan van nauwkeurigheid”, aldus Eric Johnson, Chief Executive Officer bij SurveyMonkey. “Wij hebben een van de grootste datasets voor enquêtes ter wereld. We zetten deze nu in om onze gebruikers methodologisch verantwoorde enquêtes te laten maken en uitvoeren en sneller dan ooit inzichten te verzamelen. Gebruikers kunnen met onze tools al jarenlang op het juiste moment belangrijke inzichten verkrijgen. Vandaag maken we een nieuwe sprong. We gaan AI koppelen aan onze gedetailleerde en uitgebreide gepatenteerde dataset. Zo kunnen gebruikers sneller en vaker belangrijke beslissingen nemen.”

Ga voor meer informatie naar http://nl.surveymonkey.com/mp/surveymonkey-genius/.

SurveyMonkey Maken met AI
Over SurveyMonkey
SurveyMonkey is wereldwijd marktleider in online onderzoek en enquêtes en geeft mensen de inzichten om snel en met vertrouwen beslissingen te nemen. Het efficiënte en intuïtieve feedbackmanagementplatform verbindt wereldwijd miljoenen gebruikers met realtime, AI-gedreven inzichten om goed onderbouwde beslissingen te nemen. SurveyMonkey levert dagelijks antwoorden op meer dan 20 miljoen vragen, waardoor mensen en organisaties nieuwe doelgroepen kunnen bereiken, klanten beter kunnen ondersteunen, ambassadeurs kunnen creëren en hun concurrentievoordeel verder kunnen vergroten. SurveyMonkey streeft ernaar de lat voor menselijke ervaringen hoger te leggen door individuele stemmen te versterken. Ga voor meer informatie naar surveymonkey.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht