Geplaatst door T-Mobile

T-Mobile biedt onbeperkt bellen en sms’en in EU en VS voor de zakelijke markt

Den Haag – T-Mobile Zakelijk biedt vanaf vandaag onbeperkt bellen en sms’en in en tussen Nederland, de EU en de Verenigde Staten voor een vaste prijs per maand. De prijs van ‘Internationaal’ is vanaf 35 euro en bevat tevens 1 Gb data in Nederland en 1 Gb extra voor roamen binnen Europa, per maand aan te vullen met een extra internetbundel. Als enige aanbieder in de markt biedt T-Mobile een transparant en flexibel zakelijk abonnement dat bruikbaar is in een internationale regio waarin de top acht van de Nederlandse handelspartners actief is.

“De helft van onze klanten doet zaken met of in het buitenland. Bijna alle ondernemers en hun personeel zitten minimaal eens per jaar in het buitenland. Ondernemers die proberen een zakelijk abonnement aan te schaffen komen al snel in een wirwar aan tarieven, verplichte bundeling van spraak en data en dure buiten-de-bundel prijzen terecht. Tevens is het voor de ondernemer een crime om belminuten van medewerkers te managen, evenals het jongleren met twee telefoons voor werk en privé voor personeel. T-Mobile maakt de keuze eenvoudig en transparant en bovendien makkelijk te beheren”, aldus directeur marketing Milan Ruzicka. “Met deze nieuwe propositie anticiperen we op de veranderende manier van zakendoen waarin grenzen niet bestaan.”

Verenigde Staten

Door gebruik te maken van het mobiele netwerk van T-Mobile USA is het mogelijk kosten te minimaliseren. In de EU is het T-Mobile netwerk onafhankelijk. Extra data buiten de bundel kan in het buitenland eenvoudig worden aangeschaft met de Travel & Surf-app van T-Mobile.

Onbeperkt bellen in Nederland met 200 belminuten buitenland

Voor de zakelijke klant die meer op de Nederlandse markt is georiënteerd en incidenteel met het buitenland zakendoen brengt T-Mobile Zakelijk ‘Altijd’ op de markt: onbeperkt bellen en sms’en in Nederland vanaf slechts 15 euro per maand. Dit is inclusief 200 belminuten voor EU en de VS. Ook met ‘Altijd’ kan de klant daar zelf een internetbundel bij kiezen.

Meer informatie over T-Mobile Zakelijk: www.t-mobile.nl/zakelijke/mobiel-abonnement/zakelijk-abonnement