Testnet viert 12½ succesvolle jaren in Online Advertising

Jubileumboekje
Het jubileumboekje is gratis te downloaden of aan te vragen via de website www.testnet.nl. Twaalf specialisten en entrepreneurs vertellen over de afgelopen periode en blikken vooruit.
Enkele citaten
“Om de zoveel jaar weer een nieuw businessmodel” Jamal Atide – INTENS MEDIA
”Steeds meer conceptmatig werken” Edwin Basten – ONLINE MARKETING GROUP
“Van vinden naar adviseren” Eduard Blacquière – ORANGE VALLEY
“Optimaliseren van een multichannel strategie” Ton Jacobs – E-PROFILE MARKETING
“De helft van de impact van het verleden” Johan van Mil – ME
“Wie stilstaat wordt voorbij gestreefd” Steven Pieneman – LIBERATION
“Je opvolgers moeten klaar staan” Bart Pluis – EUROCLIX
“Alleen de echte passievolle mensen bleven over” Marcel Udo – EYEWONDER
“Connecting new media” Ronald J.C. Oud – MEDIANOVA
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.