Geplaatst door Text100

Text100 Benelux stelt Lianne van Vliet aan als nieuwe Managing Consultant

Amsterdam, 5 april 2018 – Marketingcommunicatiebureau Text100 kondigt vandaag twee belangrijke veranderingen in het Benelux-kantoor aan. Lianne van Vliet maakt promotie als Managing Consultant en leidt de vestiging sinds 1 april. Liesbeth Kramer, die deze functie voorheen bekleedde, zal de nieuwe functie van Managing Consultant Client Experience vervullen. In deze rol gaat zij zich richten op het strategisch adviseren en begeleiden van grote klanten in Nederland en EMEA, het verder uitbreiden van de diensten en actief de groei-ambities van Text100 in zowel Nederland als Europa ondersteunen.

Liesbeth: “Text100 Benelux is de laatste jaren sterk gegroeid; in het afgelopen jaar hebben we bijvoorbeeld Amazon, Schneider Electric en Amazon Web Services aan ons portfolio toegevoegd. Bovendien hebben we een sterke new business pipeline, onze diensten als marketingcommunicatiebureau uitgebreid, zijn we recent verhuisd naar een nieuw, prachtig kantoor en werken we met een leuk en enthousiast team. Voor mij is dit nu, na zes jaar Managing Consultant te zijn geweest van het Benelux-kantoor, dan ook een goed moment om de dagelijkse verantwoordelijkheid voor het kantoor over te dragen aan Lianne. Ik heb heel veel zin in mijn nieuwe uitdaging als Managing Consultant Client Experience.”

Lianne: “Toen ik anderhalf jaar geleden startte bij Text100 Benelux, merkte ik direct dat dit een bureau is met een hele prettige cultuur. Er is niet alleen veel aandacht voor klanten, maar ook voor de medewerkers. Ik kijk er erg naar uit om dit voort te zetten en uit te bouwen. Met het huidige team, een groeiend klantenportfolio én de verhuizing naar ons nieuwe kantoor aan het IJ in Amsterdam is de basis meer dan goed.”

Text100 Benelux werkt momenteel voor klanten als Lenovo, Palo Alto Networks, Amazon, Xerox, Schneider Electric en TomTom. Recent won het kantoor ook Amazon Web Services. Deze groei vindt plaats in het licht van een herpositionering die anderhalf jaar geleden op wereldwijd niveau is gestart en waarbij het marketingcommunicatiebureau zich richt op de kernsegmenten strategie, content, public relations, social en creative. Op deze manier streeft Text100 zijn doel na om inspirerend werk te leveren voor de belangrijkste merken ter wereld.

Rod Cartwright, Regional Director EMEA bij Text100: “In ons streven naar het creëren van inspirerende en invloedrijke campagnes voor onze klanten, is Lianne een natuurlijke keuze om ons verder te helpen. Ze is een sterke leider en kent de business goed. Onze Benelux-vestiging is een belangrijk kantoor in de regio, nu we ons dienstenaanbod blijven uitbreiden als marketingcommunicatiebureau. Samenwerking met Liesbeth zal daarvoor belangrijk zijn om het lokale succes te blijven voortzetten.”

Over Text100

Text100 is een wereldwijd marketingcommunicatiebureau met meer dan 600 consultants en 21 kantoren. We combineren insights, strategie, PR, content, social media en creatieve technologische services om de woorden van onze klanten krachtiger te maken in een wereld gedomineerd door technologie, disruptie en snelheid. Text100 werkt voor klanten in diverse sectoren, waaronder technologie, retail en e-commerce, travel, toerisme, gezondheidszorg en financiële dienstverlening.