Industry Wire

Geplaatst door Dept Agency

Thuiswinkel.org roept in samenwerking met Dept waardering op voor e-commerce sector

Een groot deel van Nederland zit momenteel thuis en dat is te merken in e-commerce land: per dag worden 1,5 miljoen pakketjes besteld. Er wordt hard gewerkt om alle pakketten netjes op tijd in te pakken en te bezorgen, zodat iedereen thuis kan blijven. Daarom ontwikkelde Thuiswinkel.org in samenwerking met Dept een campagneboodschap om de consument begrip te vragen voor de situatie en waardering voor de werknemers die zich blijven inzetten om mensen in hun (levens)behoeften te kunnen voorzien. Via een tv-reclamespot, preroll en sociale media is de campagne te zien.

Er speelt zich veel af tussen de bestelling tot aan thuisbezorging. Verschillende partijen leveren hun bijdrage en hebben op dit moment te maken met verhoogde vraag en verscherpte veiligheidsmaatregelen. Belangenvereniging Thuiswinkel.org wil begrip oproepen bij de consument in een landelijke campagne met behulp van digital agency Dept.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht