Geplaatst door DDMA

Ticketverkoop Digital Analytics Summit 2024 van start

Amsterdam, 4 april 2024 – DDMA organiseert op 10 oktober 2024 de derde editie van de DDMA Digital Analytics Summit, in B. Amsterdam. Dit evenement is dé plek in Nederland voor kennisuitwisseling en netwerken op het gebied van digitale analytics, waar nationale en internationale experts je bijpraten over de laatste ontwikkelingen op het gebied van technologie, privacy, organisatie en cultuur. Early-bird tickets met bijna 20% korting zijn vanaf vandaag verkrijgbaar via digitalanalyticssummit.nl.
Tijdens de Digital Analytics Summit gaan vooraanstaande sprekers in op drie thema’s. Allereerst behandelen ze het technische aspect, met onderwerpen zoals GA4, BigQuery en serverside measurement. Ten tweede komen privacygerelateerde onderwerpen aan bod, die steeds belangrijker worden in het huidige juridische klimaat en het groeiende bewustzijn onder consumenten. Tot slot bieden de sprekers inspiratie op het gebied van organisatie en cultuur, bijvoorbeeld over hoe je een datateam kunt samenstellen.
De eerste bevestigde sprekers
Op dit moment werkt de organisatie hard aan het samenstellen van een indrukwekkende line-up. De eerste sprekers zijn al bekend. Niemand minder dan Simo Ahava (Simmer) en Lea Pica (Story-Driven Data by Lea Pica), Anna Lewis (Polk Dot Data), Naomi Smulders (Funda) en Yiğit Yazgı (Just Eat Takeaway.com) betreden op 10 oktober het podium. Meer sprekers worden binnenkort aangekondigd.
Over de DDMA Digital Analytics Summit
De Digital Analytics Summit is een initiatief van DDMA en de DDMA Commissie Digital Analytics. De commissie beschouwt digitale analytics als de kern van inzicht en optimalisatie van diverse digitale kanalen en platformen, zoals websites en apps. Met de Summit wil de commissie professionals in data, analytics en digital marketing opleiden met kennis over het optimaal verzamelen, verwerken, analyseren en rapporteren van data, evenals over de tools, technieken en regelgeving die hierbij komen kijken.
Over DDMA
DDMA is de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service. Wij zijn een netwerk van adverteerders, non-profits, uitgevers, bureaus en tech-leveranciers die data op een innovatieve en verantwoorde manier inzetten voor interactie met consumenten. Met kennis en advies helpen wij onze leden datagedreven en klantgericht te werken, een visie op datagebruik te ontwikkelen en om te gaan met wettelijke veranderingen. Ook geven we onze leden een stem in Den Haag en Brussel en professionaliseren we de sector door het ontwikkelen van zelfregulering. Ga voor meer informatie naar: ddma.nl