Geplaatst door TJIP

TJIP’s nieuwe Innovation Lab versnelt digitale transformatie

Delft, 19 maart 2018 – Het Delftse technologiebedrijf TJIP, The Platform Engineers, heeft het TJIP Innovation Lab opgericht. Het lab is een digitale broedplaats van kennis waar klanten, partners en geïnteresseerden ervaringen kunnen uitwisselen op het gebied van hun digitale transformatie.

TJIP heeft als missie een brug te slaan tussen mens en techniek door klanten te helpen met uitdagingen op het hobbelige pad van digitale transformatie, ongeacht of ze van personele, technische of financiële aard zijn. In het nieuwe TJIP Innovation Lab kunnen professionals van gedachten wisselen over het experimenteren met innovaties die op de lange termijn bepalend kunnen zijn voor hun organisatie.

“Bijna ieder bedrijf is tegenwoordig bezig met zijn digitale transformatie. Het is echter zonde om in je eentje te proberen het wiel uit te vinden”, zegt Dingeman Leijdens, CEO van TJIP. “Er zijn allerlei ontwikkelingen gaande, zoals de omgang met Big Data, Payments Services Directive (PSD2), dataportabiliteit onder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) ook wel GDPR genoemd, Machine Learning en Blockchain. Wanneer is zo’n ontwikkeling relevant voor jouw bedrijf? Vaak is dat eerder dan je denkt. Het TJIP Innovation Lab is een plek waar mensen kunnen klankborden en zo van hun digitale transformatie een realiteit kunnen maken.”

The Platform Engineers

TJIP wil zich niet alleen opwerpen als kennishuis voor klanten, partners en andere geïnteresseerden, maar kijkt ook naar zijn eigen rol binnen die veranderprocessen. “Naast kennisdeling staat samenwerken centraal. TJIP bouwt en organiseert zich rondom platforms die nodig zijn om vraag en aanbod met elkaar te verbinden en de digitale transformatie te realiseren. Innovatie en business worden zo dichter bij elkaar gebracht”, aldus Leijdens.

Zie voor het TJIP Innovation Lab: www.tjip.com/innovation-lab

Over TJIP

‘The Platform Engineers’ van het Delftse technologiebedrijf TJIP bouwen en ondersteunen digitale platforms samen met de businesspartners van het bedrijf. Het betreft onder meer platforms voor banken en verzekeraars in Nederland. De platforms helpen om kennis, mensen en techniek te verbinden en organisaties efficiënter en transparanter te laten functioneren. TJIP heeft als missie met branche-brede software platforms de bedrijfskritische processen van onder meer financiële instellingen op eenvoudige wijze beschikbaar te maken voor adviseurs en consumenten. In Delft werken meer dan honderd gedreven professionals aan mission critical platforms bij onder andere ABN AMRO, Achmea, BlackRock, Eurocross en HSK. Meer informatie over TJIP is te vinden op www.tjip.com.