Geplaatst door T-Mobile

T-Mobile introduceert de nieuwste Google Pixel telefoons als eerste provider in Nederland

Den Haag, 6 oktober 2022 – T-Mobile lanceert vandaag als eerste en enige provider van Nederland de nieuwste Google Pixel 7 en Pixel 7 Pro telefoons. T-Mobile is de eerste Unlimited provider van Nederland en onderscheidt zich van andere providers door haar klanten keuze uit de nieuwste en beste telefoons te bieden. Met Google Pixel wordt het aanbod nieuwe telefoons verder uitgebreid. Vanaf vandaag is de Google Pixel 7 en Pixel 7 Pro exclusief te bestellen bij de telecomproviders T-Mobile en Tele2, later volgt ook Ben met de Google Pixel 6A. Tele2 en Ben zijn beide merken van T-Mobile.

Afgelopen weken lichtte Google al een tipje van de sluier op over de nieuwe telefoon. Ook door T-Mobile werden al de nodige aanwijzingen gegeven in de shops en online. Liefhebbers keken er al langere tijd naar en vanaf vandaag is het echt zover; de Google Pixel 7 en de Pixel 7 Pro zijn als eerste te bestellen bij T-Mobile. Levering vindt plaats vanaf donderdag 13 oktober. Vanaf die dag zijn de telefoons ook te koop in de T-Mobile Shop.
Voorop lopen
“We zijn trots op deze samenwerking met Google en vinden het fantastisch dat we de Google Pixel 7 en de Pixel 7 Pro voorlopig als eerste en enige provider gaan aanbieden”, zegt Onno Rip, Vice President Consumer Sales & Terminals bij T-Mobile Nederland. “T-Mobile vindt het belangrijk dat iedereen toegang krijgt tot de mogelijkheden die de technologie te bieden heeft. Daarom lopen we altijd voorop, zodat we bestaande en nieuwe klanten de nieuwste en beste smartphones kunnen blijven aanbieden. In combinatie met ons mobiele netwerk, dat bekend staat als één van de best presterende netwerken in de wereld, biedt dit onze klanten een ongekende gebruikservaring.”
13 oktober
Liefhebbers kunnen de Google Pixel 7 en Pixel 7 Pro vanaf donderdag 13 oktober aanschaffen in de winkel, bestelde telefoons kunnen hier afgehaald worden. De vernieuwde T-Mobile Shop van Nederland aan de Lijnbaan in Rotterdam houdt daarom donderdag 13 oktober een speciale actie. De winkel opent om 10.00 uur de deuren. Voor de eerste klanten zijn er veel mooie extra’s en Google-accessoires. Zo geeft T-Mobile aan de eerste klanten een aantal Google Nest-producten cadeau. “Voor de echte liefhebbers voldoende redenen om langs te komen en de Google Pixel 7 of Pixel 7 Pro aan te schaffen”, zegt Rip. “We maken er een extra feestelijke dag van.”
Google
Google zag in T-Mobile een betrouwbare partner voor de lancering van de nieuwe Google Pixel 7. “We zijn blij dat we Pixel eindelijk naar Nederland kunnen brengen met de lancering van de nieuwe Pixel 7 en Pixel 7 Pro. Het is fantastisch dat we dat doen in samenwerking met T-Mobile Nederland, één van ’s werelds beste mobiele netwerken”, zegt Michiel van Eldik, Vice President, Devices & Partnerships EMEA bij Google. “Zonder hun steun was deze lancering niet mogelijk geweest. Google biedt in Nederland nu een uitgebreid portfolio van apparaten die zowel thuis als onderweg behulpzaam zijn dankzij onze innovaties op het gebied van hardware, software en kunstmatige intelligentie.”
Meer informatie
Kijk voor meer informatie over Google Pixel 7 en Pixel 7 Pro met een abonnement van T-Mobile op www.t-mobile.nl of bezoek vanaf donderdag 13 oktober één van de T-Mobile winkels.