Geplaatst door INNOPAY

De toekomst van ons financiële systeem: gevaren en kansen

Amsterdam, 29 maart 2021 – Eén van de belangrijkste uitdagingen waar banken voor staan is relevant blijven voor de toekomst. Gelukkig hebben ze daarvoor een aantal belangrijke eigenschappen in huis. Wanneer ze op een duurzame manier weten om te gaan met de data van hun klanten, bouwen ze het in hen gestelde vertrouwen verder uit. Zo blijkt uit het doorlopend onderzoek naar digitale duurzaamheid van De Nieuwe Wereld en consultancybureau INNOPAY. In een speciale uitzending van het YouTube kanaal De Nieuwe Wereld die vanaf vandaag online staat, spreekt journalist en filosoof Ad Verbrugge met een aantal experts over dit onderwerp.

Nico Strauss (Tribe Lead B2B Services bij Rabobank), Coen ter Wal (Policy Advisor bij De Nederlandsche Bank) en Mounaim Cortet (Senior Manager bij INNOPAY) zijn in deze uitzending te gast om te praten over de toekomst van banken. Hoe gaat deze veranderen, waarom, welke impact heeft dit op de dienstverlening, en welke rol kunnen banken pakken in de nieuwe data economie?

De uitzending over de veranderende rol van banken maakt deel uit van een serie thema-uitzendingen over Digitale Duurzaamheid van De Nieuwe Wereld en INNOPAY.

Ga naar de uitzending ‘De toekomst van ons financiële systeem: gevaren en kansen’.

Over INNOPAY
INNOPAY is een internationaal consultancybureau op het gebied van digitale transacties. We helpen organisaties – waar ook ter wereld – alle kansen die het tijdperk van digitale transacties biedt ten volle te benutten.

Sinds de oprichting in 2002 zijn we uitgegroeid tot een internationale speler met een groeiend aantal vestigingen, onder meer in Amsterdam, Berlijn en Frankfurt. Ons hoofdkantoor bevindt zich in Nederland, het land waar INNOPAY marktleider is. INNOPAY is founding member van Holland FinTech, een hub die fintech-organisaties uit Europa, de Verenigde Staten, het Midden-Oosten en Azië met elkaar verbindt. Ons team bestaat uit meer dan 60 experts op het gebied van Digitale Identiteit, Data Delen, Open Banking, Payments en Digital CSR.

www.innopay.com