TopGear lanceert nieuwe website en keert 29 mei terug op tv
Vandaag lanceert TopGear Nederland de geheel vernieuwde website www.topgear.nl. De site heeft een volledige make-over gekregen, met een up-to-date lay-out, is volledig responsive en SEO-proof.
TopGear.nl is gefocust op veel dagelijks en relevant autonieuws, autotests, video’s en long reads. Aan de commerciële kant zijn de mogelijkheden uitgebreid met native advertising, brand targetting en customer journey-mogelijkheden voor auto-importeurs. Doelstelling is om te door te groeien tot een van de grootste autosites van Nederland, waarbij de best practices vanuit TopGear.com, met 6 miljoen unieke bezoekers per maand, worden ingezet.
Vandaag ligt ook het nieuwe TopGear-nummer (juni) in de winkel met een special over het nieuwe, 23ste seizoen van het roemruchte TopGear tv-programma. Op 29 mei om 21.00 uur Nederlandse tijd begint de nieuwe tv-serie met zes nieuwe presentatoren op BBC2. Coureur Sabine Schmitz, YouTube-ster Chris Harris, F1-coryfee Eddie Jordan en autojournalist Rory Reid voegen zich bij Chris Evans, radio DJ, Matt LeBlanc, beroemd acteur (onder andere van Friends), en natuurlijk The Stig. Kijk hier voor een spectaculaire voorbeschouwing: http://www.topgear.nl/autonieuws/topgear-tv-een-nieuwe-lange-trailer-video/.
TopGear Magazine is het grootste auto- en mannenlifestyle-magazine van Nederland, met een betaalde oplage van ruim 45.000 exemplaren (HOI 2015) en een printbereik van 268.000. TopGear Magazine verschijnt 12 keer per jaar. Daarnaast verschijnt elk kwartaal een TopGear-special. TopGear.nl heeft ca. 200.000 unieke bezoekers per maand en 35.000 volgers op Facebook.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.