Industry Wire

Geplaatst door TradeTracker.com

TradeTracker blijft internationaal uitbreiden en start in Mexico

TradeTracker blijft internationaal in hoog tempo groeien. Sinds vandaag is TradeTracker ook actief in de Latijns-Amerikaanse markt en start zij met een kantoor in Mexico. Het nieuwe kantoor is vandaag, 27 juni 2017, geopend.

Dit betekent dat TradeTracker nu in maar liefst 20 landen wereldwijd actief is, de grootste dekking van alle netwerken in Europa heeft en uitgebreid is naar maar liefst 3 continenten met 16 fysieke kantoren. Het netwerk opent in Mexico voor topmerken als: Linio, Ösom, Netshoes, Cyberpuerta, Trivago en AliExpress.

De start van Mexico

TradeTracker Director of International Operations, Philip Keckeis, zegt: “We hebben veel interesse uit de Latijns-Amerikaanse markt ontvangen en vooral sinds de launch van Real Attribution zijn er al veel adverteerders en publishers aangesloten in Mexico. Mexico is voor ons een belangrijke hub voor e-commerce in de Latijns-Amerikaanse markt. Ons kantoor in Mexico-Stad staat middenin ‘het centre of development’. Ik ben dan ook erg trots dat we nu ook in Mexico de kwaliteit kunnen leveren die onze adverteerders van ons gewend zijn.”

Over TradeTracker
TradeTracker stelt bedrijven in de online marketing wereld in staat het beste resultaat uit performance marketing te halen. TradeTracker biedt een platform dat haar klanten real-time voorziet van begrijpelijke en bovenal transparante data. TradeTracker heeft haar software in-house ontwikkeld, altijd met de gebruiker vooropgesteld. Dit garandeert een platform dat de mogelijkheid biedt beslissingen te nemen op basis van onderbouwde inzichten.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht