Geplaatst door Tranzer

Travelcard en Tranzer slaan handen ineen

Travelcard is het eerste betaalmiddel voor de zakelijke markt in de Mobility as a Service app Tranzer. Hiermee kunnen ook zakelijke reizigers hun reis met verschillende aanbieders van openbaar vervoer in één app plannen, boeken en betalen met Travelcard. Tranzer is te gebruiken in de trein, de tram, de bus en de taxi.

Laagdrempelig toegang tot openbaar vervoer voor de zakelijke reiziger

Travelcard kiest ervoor om het openbaar vervoer zo laagdrempelig mogelijk aan te bieden aan haar klanten. De samenwerking met Tranzer is de ideale oplossing voor de zakelijke automobilist die zo nu en dan met het openbaar vervoer reist. Bovendien zijn ook internationale treinen te boeken en is een OV-Chipkaart niet nodig. De transacties worden gefactureerd door Travelcard samen met transacties voor bijvoorbeeld elektrisch laden, brandstof, carwash en parkeren.

Mobility as a Service
Tranzer is een echte Mobility as a Service App en past daarmee perfect in het streven naar laagdrempelige toegang voor de zakelijke reiziger. Een onafhankelijke app die altijd de snelste, goedkoopste of meest comfortabele reisoptie biedt en indien beschikbaar, ook de mogelijkheden via taxi of Flickbike. Ook wanneer er verschillende vervoersmiddelen gebruikt worden, kan de gehele reis in één keer gepland en betaald worden. Betaling kon al via iDeal of creditcard maar kan nu dus ook via Travelcard voor de zakelijke reiziger. Zowel in de trein, bus, waterbus, tram en taxi, als bij de toegangspoortjes op de stations worden de mobiele tickets geaccepteerd. De Tranzer app is gratis te downloaden via de App Store en de Google Play Store.

Over Travelcard
Travelcard is de uitvinder van de universele tankpas en bestaat sinds 1986. Overal tanken kan nog steeds maar inmiddels heeft Travelcard haar product portfolio uitgebreid met laden van elektrische voertuigen, carwash, parkeren, onderhoud en openbaar vervoer. Meer info: www.travelcard.nl

Over Tranzer
Tranzer is de mobiele app waarmee een complete reis met trein, tram, bus, waterbus of taxi in een keer gepland en betaald kan worden, zonder ov-chipkaart. Door samenwerkingen met onder andere NS, Connexxion, RET, GVB, EBS, Waterbus, Flickbike en HTM (medio april) is het mogelijk om te reizen met alle vormen van openbaar vervoer, fiets en taxi via één app. Tranzer maakt op deze manier reizen voor de incidentele reiziger en toerist transparant en gemakkelijk. Tranzer is beschikbaar in Nederland en Internationale treinen in Europa. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amersfoort. Meer informatie over Tranzer is te vinden op: www.tranzer.com.