Geplaatst door Trinicom

Trinicom: ‘key to interaction’ op de Klantcontact Dagen

Wilp, 12 april 2011 – Op 19 en 20 april vinden in de Jaarbeurs in Utrecht De Klantcontact Dagen plaats. Ook Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontact, is met een stand op de beurs aanwezig. Tijdens deze beurs staat ‘key to interaction’ voor Trinicom centraal. Daarnaast zijn, zoals voorgaande jaren, een aantal Trinicom-klanten aanwezig op de stand om hun ervaringen met de Trinicom T5-oplossing te delen met beursbezoekers. Verder besteedt Trinicom dit jaar aandacht aan webcare en natuurlijk worden haar T5 –oplossingen gepresenteerd.

De Klantcontact Dagen zijn dé gelegenheid om kennis te maken met nieuwe leveranciers, nieuwe producten en diensten en om kennis en ervaringen uit te wisselen met vakgenoten. Het programma-aanbod van de editie 2011 is weer gevarieerd: van presentaties en demonstraties tot clinics en een interessant congres.

‘Key to interaction’ is het thema waar het dit jaar tijdens de Klantcontact Dagen voor Trinicom om draait. Op deze kennisbeurs wil Trinicom laten zien hoe er écht betekenis kan worden gegeven aan klantinteracties. Een kans voor organisaties om te laten zien wat zij in huis hebben, hun merkbeleving te versterken, klantverwachtingen te overtreffen en klantloyaliteit te vergroten.

Verder wordt er tijdens De Klantcontact Dagen natuurlijk aandacht besteed aan de eigen T5-oplossingen en aan de gezamenlijke oplossingen met de Trinicom-partners Measuremail, Tracebuzz, Telecats en Interactive Intelligence. Daarnaast zijn een aantal klanten op de stand aanwezig om te vertellen over hun ervaringen met Trinicom. Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: “Wij waarderen het enorm dat zij hiertoe bereid zijn, want op die manier wordt het praktijkgebruik van onze dienstverlening door een aantal ervaringsdeskundigen geïllustreerd.”

Ook webcare speelt een belangrijke rol tijdens dit kennisfestival voor de klantcontact professional: “Wat we zien is dat veel bedrijven op het gebied van de integratie van verschillende contactkanalen nog aan het begin staan. Webcare en klantcontactkanalen als e-mail en telefoon zijn vaak nog gescheiden werelden”, stelt Wilco Rietberg. “Hier valt nog een efficiëntieslag te maken. Wij zullen dan ook met een sterke ‘bemanning’ aanwezig zijn, zodat we de tijd hebben om serieus gesprekken met bedrijven aan te gaan. Elk bedrijf is tenslotte uniek en dat vraagt om een unieke oplossing.”

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 088 010 83 00 – E-mail: marketing@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten. Trinicom is een Nederlandse onderneming en richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar oplossing Trinicom 5 (T5™), bestaande uit de modules Web selfservice, E-mail response management, Live Chat, Call management, Chatbot en Brief-, fax- en baliecontact. Deze op internettechnologie gebaseerde standaardoplossing is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter. Daarbij ligt de nadruk op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom mag toonaangevende organisaties tot haar klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albelli, Carglass, Cendris, Cheaptickets.nl, Conrad Electronic, De Kindertelefoon, De Telefoongids/Gouden Gids, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Thomas Cook en Univé verzekeringen. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl

Voor redactionele informatie:
Influx PR, Hilde Mussche/ Corrie Lalkens, Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn, tel: 055 – 366 30 34, fax: 055 – 360 26 61, e-mail: trinicom@influx-pr.com.