Geplaatst door Triquanta Web Solutions

Triquanta nieuwe directie, intensiveert samenwerking met ICATT

Sinds 1 april 2017 heeft Triquanta een nieuwe directie. Naast Peter Grond treden Hanneke van der Horst en Volkert Balk toe.

Peter Grond, een van de oprichters, behoudt zijn huidige positie als directeur sales waarin hij sturing geeft aan de commerciële strategie en zich bezig houdt met de positie van Triquanta in de open source community. Hanneke van der Horst wordt verantwoordelijk voor de full-service strategie, advisering en projecten, Volkert Balk gaat zich als algemeen directeur richten op de bedrijfsvoering. Hanneke en Volkert blijven daarnaast eigenaar-directeur bij ICATT interactive media.

Voormalig directeur Gerben Spil blijft betrokken bij Triquanta om hosting en support verder te professionaliseren. Jur de Vries heeft Triquanta verlaten om zich onder andere meer te richten op theater en muziek.

Triquanta, opgericht in 2009, ontwikkelt zich hiermee verder als zelfstandig full-service bureau. In samenwerking met ICATT kunnen grootschalige projecten worden gerealiseerd. Onder leiding van de nieuwe directie zal Triquanta haar expertise en capaciteit verder uitbreiden. Kwaliteit, flexibiliteit en transparantie blijven de belangrijkste speerpunten.

Triquanta versterkt hiermee haar postte als een van de toonaangevende bedrijven op het gebied van het open source CMS Drupal in Nederland.