Industry Wire

Geplaatst door DPDK

Twee nieuwe partners voor creatief digitaal bureau DPDK

Creatief digitaal bureau DPDK maakt vandaag bekend dat CFO Paul Jitta en Creative Director Michael Vromans zijn aangesteld als partner bij DPDK. Jitta en Vromans worden partners naast mede-oprichter en CEO Pim van Helten. Gezamenlijk vormen ze het management van het Rotterdamse bureau.

Jitta en Vromans hebben samen ruim twintig jaar ervaring en hebben een sleutelrol gespeeld in de groei die het bureau de afgelopen jaren heeft doormaakt. CEO Pim van Helten licht toe: “Paul en Michael zijn al jaren in staat om het bureau uit te dagen door hun eigen lat steeds weer te verleggen. Bovenop onze productieskills investeren we continu in creatieve strategie en in nieuwe samenwerkingsvormen met onze opdrachtgevers. Met deze aanstelling bekrachtigen we ons profiel en verstevigen we het fundament met als doel verdere groei op internationale accounts.”

CFO Paul Jitta heeft sinds zijn start in 2008 meerdere functies binnen het bureau bekleed en ontwikkelde zich van Account Manager tot CFO. Inmiddels is hij verantwoordelijk voor het aansturen van de financiële back-office en speelt hij een leidende rol in de stroomlijning van DPDK’s accountstructuur.

Creative Director Michael Vromans werkte voorheen bij bureaus zoals Kong, JWT en UbachsWisbrun en ontwikkelde zich bij DPDK sinds zijn aanstelling in 2011 van Art Director tot Creative Director. Vromans speelt een centrale rol in de ontwikkeling van design, concept en strategie en is verantwoordelijk voor de creatieve output van het bureau.

Eerder dit jaar trok DPDK diverse talenten aan in verband met de aanhoudende groei die het bureau doormaakt met nieuwe accounts zoals Vrumona en Pernod Ricard. Voor laatstgenoemde mag het bureau internationaal werk ontwikkelen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht