Geplaatst door Visma Partner Awards

Uitreiking Visma Partner Awards: cloud volledig omarmd

Amsterdam, 8 februari 2017 – Op dinsdag 7 februari was het weer tijd voor de jaarlijkse uitreiking van de Partner Awards door Visma Software. Dit gebeurde in De Kruidfabriek by Lute in Amstelveen. Partner van het Jaar werd Account Software Groep, die deze titel al jaren achtereen weet te veroveren. Dit jaar ontving de veelbekroonde partner ook de Accountancy Award. De Groothandel Award was voor eServiceware, terwijl de Projecten en Uren Award naar About Software ging. Innovatie Partner van het Jaar werd Arch-IT en de Klanttevredenheid Award was voor Databas. De cloud speelde in het afgelopen jaar een belangrijke rol in de activiteiten van de Visma-partners. De verschuiving van de focus van de partners naar online oplossingen, die vorig jaar al werd ingezet, gaat verder.

About Software zag zijn constante prestaties en hoge klanttevredenheid beloond met de Projecten & Uren Award. De afgelopen twee jaar greep About Software net naast deze prijs, maar dit keer zag het bedrijf zijn inspanningen beloond. Debet daaraan zijn de ondersteuning die About Software zijn klanten biedt bij het vinden van de best passende oplossing, zijn implementatie-aanpak en zijn goede support.

Innoveren met onlineoplossingen

Arch-IT werd beloond met de Innovatie Award. Het bedrijf bewijst zich al een aantal jaren als belangrijke ontwikkelpartner voor de Visma-cloudoplossingen. Zo heeft Arch-IT het afgelopen jaar verschillende projecten gerealiseerd in combinatie met de Visma.net-API. Hierdoor maakten verschillende bedrijven de stap naar de cloud met Visma Software. Daarnaast ontwikkelde Arch-IT ook een eigen cloudoplossing: FuneralView, een complete onlineoplossing voor uitvaartbedrijven, die uiteraard uitstekend samenwerkt met de Visma-oplossingen.

Klanten in de wolken

Databas was de trotse winnaar van de Klanttevredenheid Award. Met zijn business consultants wist Databas klanten uitstekend te helpen, onder meer met de inzet van nieuwe cloudoplossingen van Visma en het actief koppelen van cloudoplossingen aan AccountView. Het leverde Databas de hoogste Net Promotor Score (NPS) op.