Geplaatst door Valid

Uniserver sluit partnership met ICT-dienstverlener Valid

Alkmaar, 14 oktober 2019 – Clouddistributeur Uniserver is een samenwerking aangegaan met ICT-dienstverlener Valid. Valid helpt ondernemingen bij het optimaliseren en innoveren van hun business, onder andere via outsourcing en cloud services. Hierbij kan Valid sinds kort gebruikmaken van de veilige en betrouwbare cloudinfrastructuur en -services van Uniserver, die na een aanbesteding als beste clouddistributeur uit de bus kwam. De klanten van Valid profiteren dankzij de samenwerking van de geboden performance en flexibiliteit en kunnen een cloudomgeving realiseren die exact is afgestemd op de wensen van hun organisatie.

Vlekkeloze migratie

Dankzij de samenwerking met Uniserver kan Valid klanten een vlekkeloze migratie naar de cloud aanbieden. Eric Hoogenboom, managing director bij Valid: “We merken dat onze klanten steeds meer willen profiteren van de flexibiliteit en schaalbaarheid van de cloud. Dat is exact wat wij leveren met onze hybride cloudoplossingen. In onze hybride cloudomgeving combineren we de kracht van on-premise applicaties met die van een private en public cloudinfrastructuur. Mede door de samenwerking met Uniserver kunnen klanten op hun eigen tempo overstappen op een cloudmodel dat het beste bij hun organisatie past.”

Betrouwbare en veilige cloudinfrastructuur

Valid koos voor Uniserver mede vanwege de sterke 24×7 support en de indirecte marktbenadering. Daarnaast spraken het transparante kostenmodel, alsmede de ervaring in de Nederlandse markt voor ICT service providers en het innovatieve karakter erg aan. “We zijn trots dat we met Valid een zeer vooraanstaande ICT-dienstverlener aan ons portfolio kunnen toevoegen”, aldus Jack Bruijn, key account manager bij Uniserver. “Valid kan rekenen op een betrouwbare en veilige cloudinfrastructuur op Nederlandse bodem, die is voorzien van belangrijke certificeringen als ISO27001 en ISAE 3402. Uniserver neemt alle zorgen omtrent inrichting en beheer van de hybride cloudomgeving uit handen, zodat Valid zich nog meer kan richten op de strategische samenwerking met de klant. Valid helpt de klanten om ICT aan te laten sluiten op de business en de transitie naar de cloud in het tempo te laten verlopen dat voor hen het beste past.”

—–

Over Valid

Valid is een van de grotere ICT-dienstverleners van Nederland. Valid helpt organisaties bij het optimaliseren en innoveren van hun business. Valid’s motto is Stay Ahead: we laten onze klanten vooroplopen. Dit doen zij met 300 professionals verspreid over het hoofdkantoor in Eindhoven en vestigingen in Amsterdam en Maastricht, en dankzij dienstverlening op het gebied van IT Consultancy, Managed Services en Digital Business.

—–