Geplaatst door Marcommit

Unisys kiest Marcommit voor strategische PR in Nederland

Baarn Unisys, wereldspeler op het gebied van IT-diensten en -oplossingen, heeft gekozen voor PR-, social media en contentmarketingbureau Marcommit. Het vergroten van de naamsbekendheid en zichtbaarheid op de Nederlandse markt is de belangrijkste doelstelling. Daarnaast gaat Marcommit voor Unisys aan de slag met het verstevigen van de autoriteitspositie op het gebied van cloud, cybersecurity and digital workplaces.

Nick Miles, Communications Director EMEA bij Unisys: “Voor ons is het belangrijk dat een PR-bureau de expertise heeft om onze strategische programma’s te vertalen naar een lokaal actieplan. Marcommit kent de Nederlandse IT-markt goed en heeft een sterk netwerk van IT-journalisten. Hierdoor hebben wij er het volste vertrouwen in dat Marcommit Unisys verder op de kaart weet te zetten. Wij kijken ernaar uit om samen de volgende stap te zetten in het uitbouwen van ons merk in Nederland.”

Marianne van Barneveld, directeur en oprichter van Marcommit: “We zijn heel blij dat Unisys ons heeft geselecteerd om te bouwen aan de zichtbaarheid in Nederland. We vinden het een mooie uitdaging om de strategische plannen van een wereldspeler als Unisys te vertalen naar een succesvolle lokale PR-aanpak. Vol enthousiasme gaan we aan de slag met het ontwikkelen van sterke campagnes om de autoriteitspositie van Unisys te verstevigen en de naamsbekendheid te vergroten.”

—–

Over Unisys

Unisys is een wereldwijd actief technologiebedrijf dat krachtige beveiligingsoplossingen bouwt voor bedrijven en overheden die hoge eisen stellen aan digitale technologie. Unisys biedt onder meer beveiligingssoftware en -diensten, hulp bij digitale transformatie van de werkplek, industriële applicaties en diensten, en innovatieve softwarebeheeromgevingen voor grootschalig zakelijk gebruik. Kijk voor meer informatie over hoe Unisys overheden, financiële dienstverleners en commerciële bedrijven helpt met betere en veiligere resultaten, op www.unisys.com.

Volg Unisys op Twitter en LinkedIn