Industry Wire

Geplaatst door UPS

UPS lanceert exclusief, intuïtief platform voor mkb-bedrijven

Met bijna 1,5 miljoen midden- en klein bedrijven , een stijging in online aankopen van 31% in het eerste trimester van 2021 – goed voor 91,6 miljoen bestellingen – en een verwachte e-commercegroei van nog eens 25% tegen het einde van 2021 vond UPS het hoog tijd om een platform in het leven te roepen dat zich exclusief richt op mkb-bedrijven.

Het platform, dat hier te raadplegen valt, biedt de mogelijkheid om nationale én internationale bezorgingen aan te maken, tarieven te berekenen en marktplaatsbestellingen te beheren op één plek.

Eindhoven, 29 november 2021. Black Friday vorige week, Sinterklaas op 5 december en de Kerstman op 25 december: er gaan bij de Nederlandse mkb-bedrijven gezamenlijk weer elke miljoenen pakjes de deur uit. Om deze bestellingen te helpen verwerken én de klantervaring te ondersteunen – niet alleen nu, maar het hele jaar door – heeft UPS een nieuw platform ontworpen dat aangepast is aan de specifieke noden van het mkb-segment.

Zo kunnen gebruikers van het platform in een handomdraai tarieven berekenen en accountloos verzendingen aanmaken – handig bij last-minutebestellingen. Ook is het mogelijk om Amazon- en eBay-verzendingen centraal te beheren door de profielen van deze marktplaatsen te koppelen aan de UPS-ID , een uniek profiel waarmee mkb-bedrijven hun verzendvoorkeuren op kunnen slaan, tweewekelijkse facturen ontvangen, hun pakketen traceren en hun volledige verzendgeschiedenis bekijken via een gepersonaliseerd dashboard.

Naast een gestroomlijnd en efficiënt verzendingsproces biedt het platform ook tips om paketten tijdig en onbeschadigd te laten aankomen op de eindbestemming of in een van de afhaalpunten binnen het wereldwijde UPS-netwerk, waarvan Nederland er ondertussen bijna 1500 telt: simpel, efficiënt en praktisch voor zowel bedrijf als consument.

Mkb-bedrijven die meer te weten willen komen over deze geïntegreerde verzendoplossing, kunnen surfen naar het informatiecentrum op het platform of hier contact opnemen.

https://www.mkbservicedesk.nl/569/informatie-over-mkb-midden-kleinbedrijf.htm
https://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/nieuws/2021/06/nederlandse-e-commercemarkt-profiteert-van-groei-+-34/index.xml
https://www.customertalk.nl/nieuws/proactiviteit-noodzaak-voor-toekomstig-succes-in-e-commerce/

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht