Industry Wire

Geplaatst door Redhotminute

Valk Exclusief en Redhotminute bekroond met Adrian Award voor online platform

Digital agency Redhotminute en horecaconcern Van der Valk Hotels & Restaurants ontvangen de Silver Award in de 57ste editie van de HSMAI Adrian Awards. Zij winnen de award in de categorie Digital Marketing voor het online business platform dat Redhotminute realiseerde voor Valk Exclusief. De case ‘online hospitality for 34 hotels’ is gekozen uit ruim 1.200 inzendingen van organisaties en bureaus wereldwijd. Het evenement staat bekend als één van de belangrijkste internationale marketingcompetities en is bedoeld als erkenning voor de beste en meest succesvolle advertising, digital marketing en PR-projecten binnen de hospitality branche.

Redhotminute ontwikkelde een nieuw e-business platform voor de 34 Valk Exclusief hotels van Van der Valk. Een team bestaande uit een creative director, art director, copywriter, CMS-specialist en grafisch vormgever, vertaalde het unieke karakter van alle 34 hotels naar een eigen gezicht in design en content. In de creatie van de platforms is uitgegaan van diverse typen (website)bezoekers met uiteenlopende voorkeuren en informatiebehoeften. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen snelle en langzame beslissers en voorkeuren op basis van feiten en gevoel. De aanpak heeft geleid tot aanzienlijk meer bezoekers, meer pageviews en meer conversie.

De Adrian Awards worden jaarlijks uitgereikt door organisator Hospitality Sales & Marketing Association International (HSMAI), de wereldwijde beroepsvereniging voor sales, marketing & communicatie professionals in de travel en leisure branche.

“We hadden van begin af aan een goed gevoel over deze aanpak voor de online communicatie met onze gasten”, zegt Gerard Schomaker, General Manager van Valkenhorst Internet bv, het online bedrijf van Van der Valk Hotels & Resaurants. “Voor ons was het nieuwe e-commerce platform ook voor deze internationale hospitality-erkenning al een succes. Het werpt zijn vruchten af. Niet alleen zien we toename in traffic naar de websites, we zien ook meer conversie. Dat de campagne nu in de prijzen valt, geeft ons vertrouwen voor toekomstige ontwikkelingen.”

“Vanzelfsprekend zijn we erg trots op deze onderscheiding”, zegt Hans Anton Verschoor, co-founder en CVO bij Redhotminute. “We streven ernaar om onze klanten online voorsprong te geven. Succesvolle marketingresultaten en tevreden klanten, dat vinden we het belangrijkst. Als ons werk daarnaast ook nog eens in de prijzen valt, dan hebben wij ons doel meer dan bereikt.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht